eONPUIR

Методичні вказівки до самостійної роботи здобувача з дисципліни «Історія маркетингової думки» для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Давидова, Ганна Віталіївна
dc.date.accessioned 2023-11-11T19:32:35Z
dc.date.available 2023-11-11T19:32:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Давидова Г.В. Методичні вказівки до самостійної роботи здобувача з дисципліни «Історія маркетингової думки» для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання / Уклад.: Давидова Г.В. - Одеса: національний університет «Одеська політехніка», 2023. – 20 с. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14143
dc.description.abstract Самостійна робота здобувачів вищої освіти (СРЗ) – одна з форм освітнього процесу та засобів засвоєння навчального матеріалу в вільний від обов’язкових навчальних занять час. Метою СРЗ є забезпечення системного i послiдовного засвоєння здобувачами програми навчальної дисципліни, формування у них самостійності, відповідальності, вміння аналізувати, систематизувати і узагальнювати отриману інформацію. В залежності від часу і місця проведення, характеру керівництва з боку викладача і видів контролю результатів самостійна робота здобувача поділяється на підготовку до аудиторних занять, підготовку до модульного контролю, підготовку до складання екзаменів, виконання планових практичних завдань, які викладач виніс до робочої програми навчальної дисципліни з метою більш якісної діагностики програмних результатів навчання. Необхідним елементом успішного засвоєння матеріалу навчальної дисципліни є самостійна робота здобувачів що включає: опрацювання лекційного матеріалу, роботу з законодавчими, нормативними та інструктивними матеріалами, підготовку до практичних занять, опрацювання питань, винесених на самостійну роботу. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.title Методичні вказівки до самостійної роботи здобувача з дисципліни «Історія маркетингової думки» для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання en
dc.type Other en
opu.staff.id a.v.davudova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию