Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 3-го курсу проходять виробничу практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 1-3 курсів ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Кваліфікаційна робота магістра виконується на завершальному етапі навчання здобувачів спеціальності 075 – Маркетинг другого (магістерського) рівня вищої освіти і є однією із форм виявлення теоретичних і практичних знань, ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Виконання кваліфікаційної роботи є завершальним етапом підготовки бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг». Вона є закінченою самостійною роботою і призначена для підтвердження навичок, знань та умінь, що передбачені ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі у 8 семестрі проходять переддипломну практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 4 курсу спеціальності 075 ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 1-го магістерського курсу проходять переддипломну практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами ...
Chukurna, Olena; Nitsenko, Vitalii; Kralia, Viktoriia; Sahachko, Yuliia; Morkunas, Mangirdas; Volkov, Artiom; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурная, Елена Павловна; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий Сергеевич; Краля, Вікторія; Краля, Виктория; Сахачко, Юлія; Сахачко, Юлия(2019-07)
The article is devoted to the assessment of the transfer of exchange rates to domestic prices for the products of machine-building enterprises in Ukraine. It was made conclusion as a result of the study about the high value ...
Oklander, Mikhail; Yashkin, Dmitry; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна(2019-10)
A scientific-methodological approach to selecting a route with a minimal projected number of road accidents among several possible routes that connect the points of departure and destination has been proposed, which is ...
Oklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич(ОНПУ, 2014)
У навчальному посібнику запропоновано методологічні та методичні положення маркетингових досліджень інновацій. Розглянуто категоріальний апарат сучасної інноватики, класифікацію маркетингових досліджень інновацій, методи ...
Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна; Konak, Yevheniia; Конак, Євгенія Іванівна(Odessa National Polytechnic University, 2018)
The article is
content critically analyzes the scientific idea of
developing the concept of digital marketing. It was determined
turning points in the form of global megatrends, which shape the
future ...
Atiushkina, Viktoriia; Атюшкіна, Вікторія Віталіївна(Odessa National Polytechnic University, 2018)
In the article the approach to the definition of groups of
parameters of the complex of marketing of the enterprise under
the influence of external conditions of competition is
investigated, the ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна(Odessa National Polytechnic University, 2017)
У статті зазначено, що умови цифрової економіки спричинили зниження ефективності традиційних
маркетингових
інструментів. Втрачає значення традиційних підходів до сегментування ринків збуту. Визначено, що ...
Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Педько, Ирина Антольевна; Чайковская, Марина Петровна; Oklander, Mikhail; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Pedko, Irina; Chaikovska, Marina(2018-10)
Розглянуто основні технологічні інновації цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що головним напрямком цифрового маркетингу є персоніфіковане відношення до ...
Гончарук, Надія Русланівна; Златова, Ірина Олександрівна; Honcharuk, Nadiia; Гончарук, Надежда Руслановна; Златова, Ирина Александровна(Одеса: Екологія, 2018-05)
В данной работе проанализировано влияние и восприятие маркетинговых методов и приемов на потребителей в сфере game industry, выбраны наиболее походящие маркетинговые инструменты, с точки зрения эффективного продвижения игр.
Семенова, Катерина Данилівна; Семенова, Екатерина Даниловна(TAC, 2018-03)
Запропоновано методику проведення кабінетного маркетингового дослідження. Розглянуто особливості розрахунку показників обсягу реалізації продукції, що містяться у фінансовій та податковій звітності підприємств, і запропоновано ...
Крикавський, Васильович Крикавський; Якимишин, Лілія Ярославівна; Krykavskyi, Vasylovych; Криковский, Васильевич Криковский; Yakymyshyn, Liliia; Якимишин, Лилия Ярославовна(«ТЕС», 2018-03)
В статті окреслено необхідність адаптації комплексної системи стратегічного маркетингового управління підприємством до умов реалізації ключових бізнес-процесів ланцюга поставок товарів повсякденного попиту: обслуговування ...
Olejarz, T.; Nitsenko, V.; Chukurna, Olena; Mykhailova, Mariia; Олеяж, Т.; Ниценко, В. С.; Чукурна, Олена Павлівна; Михайлова, Марія Валеріївна; Чукурная, Елена Павловна; Михайлова, Мария Валерьевна(Natsional'nyi Hirnychyi Universytet, 2018)
Purpose. The article is devoted to the investigation of factors influencing labour productivity of machine-building enterprises in mining industry and to their evaluation in order to increase the competitiveness. To develop ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana(2018-03)
У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено,
що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до
переміщення маркетингових ...