Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 3-го курсу проходять виробничу практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 1-3 курсів ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Кваліфікаційна робота магістра виконується на завершальному етапі навчання здобувачів спеціальності 075 – Маркетинг другого (магістерського) рівня вищої освіти і є однією із форм виявлення теоретичних і практичних знань, ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Виконання кваліфікаційної роботи є завершальним етапом підготовки бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг». Вона є закінченою самостійною роботою і призначена для підтвердження навичок, знань та умінь, що передбачені ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі у 8 семестрі проходять переддипломну практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 4 курсу спеціальності 075 ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 1-го магістерського курсу проходять переддипломну практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами ...
Oklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна(2020-12)
The article proposes a methodical approach for taking into account the information component when prices are set for the production of machine-building enterprises. It is proposed to form the price of the finished product ...
Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry(ОНПУ, 2020)
Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті
прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів
збуту продукції підприємств може бути типологізована ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo(ОНПУ, 2020)
Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом
появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії
продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Chukurna, Olena(ОНПУ, 2020)
The article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and
brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation
of intangible assets and ...
У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через
соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній
мережі, що включають: створення та налаштування ...
The article considers the main problematic issues of application of artificial intelligence
technologies in the practice of mobile marketing in Ukraine. The tendencies of development of the
Internet environment in the ...
В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як
ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового
покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють ...
У статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук
шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури
компанії і ризиків її збутової діяльності, ...
У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють
особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги
автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку ...
У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що
до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори
розгляду проблеми дослідження лояльності. ...
Яшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry(ОНПУ, 2019)
Стаття присвячена питанню оцінки логістичних ризиків машинобудівних підприємств.
За аналізом обсягів реалізації продукції всіх підгалузей та груп підприємств машинобудівної
галузі отримано сезонні індекси та прогнози ...
The article considers modern trends in the development of digital marketing in the international market. The important aspects of the influence of information technologies on the change of human everyday life and activity ...
The article is devoted to the features of the introduction of unmanned transport in Ukraine.
The problems that arise in the process of innovation development are considered. The survey revealed
the attitude of consumers ...
В статті наведено результати маркетингових досліджень щодо вподобань
споживачів ігристих вин з метою виявлення органолептичних переваг споживачів, сприйняття
споживачами певних видів вина, знання та відношення споживачів ...
Яшкiна, Оксана Iванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Одіноков, Роман Дмитрович; Одиноков, Роман Дмитриевич; Odinokov, Roman(ОНПУ, 2018)
The article deals with the types and properties of modern technologies of virtual and additional
reality. The development and trends of the world market of virtual and additional reality are analyzed.
A market research ...