Давидова, Ганна Віталіївна(Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
Навчальний курс «Історія маркетингової думки» є вибірковою професійно-орієнтованою дисципліною, передбаченою планом підготовки бакалаврів за спеціальністю 075 «Маркетинг». Навчальним планом передбачено виконання здобувачами ...
Давидова, Ганна Віталіївна(Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
Самостійна робота здобувачів вищої освіти (СРЗ) – одна з форм освітнього процесу та засобів засвоєння навчального матеріалу в вільний від обов’язкових навчальних занять час. Метою СРЗ є забезпечення системного i послiдовного ...
This article examines the use of marketing tools to increase the investment attractiveness of regions in today's globalized world. Hypotheses are proposed that different marketing tools can affect a region's investment ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 3-го курсу проходять виробничу практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 1-3 курсів ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Кваліфікаційна робота магістра виконується на завершальному етапі навчання здобувачів спеціальності 075 – Маркетинг другого (магістерського) рівня вищої освіти і є однією із форм виявлення теоретичних і практичних знань, ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Виконання кваліфікаційної роботи є завершальним етапом підготовки бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг». Вона є закінченою самостійною роботою і призначена для підтвердження навичок, знань та умінь, що передбачені ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі у 8 семестрі проходять переддипломну практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 4 курсу спеціальності 075 ...
Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna Vasilivna; Давидова, Ганна Віталіївна; Давыдова, Анна Витальевна; Davidova, Anna Vitalivna(Національний університет "Одеська політехніка", 2022)
Відповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 1-го магістерського курсу проходять переддипломну практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами ...
Кожному підприємцю хочеться привести якомога більше клієнтів у бізнес. Кожен бажає викластись на максимум заради них. Адже розуміють, що задоволені клієнти – запорука процвітання. Тільки де знайти, як залучити цих людей? ...
Робота присвячена вивченню основ маркетингових досліджень. Було визначено головну мету та ціль маркетингових досліджень. Досліджено концепцію, види та об’єкти ринкового дослідження. Наведено головні обов’язки дослідника. ...
Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення.
Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга.
Робота присвячена виявленню ефективності використання емоцій у маркетингу. Було проаналізовано найпоширеніші приклади використання емоційного маркетингу і як та коли краще його використовувати
Інтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще ...
Основною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація ринку - це досить складний за виконанням ...
Досліджено сутність та особливості ресурсного потенціалу підприємств. Окреслено складові ресурсного потенціалу аграрних підприємств та надана їх характеристика. Визначено завдання щодо управління складовими ресурсними ...
Oklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна(2020-12)
The article proposes a methodical approach for taking into account the information component when prices are set for the production of machine-building enterprises. It is proposed to form the price of the finished product ...
Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry(ОНПУ, 2020)
Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті
прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів
збуту продукції підприємств може бути типологізована ...
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo(ОНПУ, 2020)
Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом
появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії
продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Chukurna, Olena(ОНПУ, 2020)
The article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and
brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation
of intangible assets and ...