eONPUIR

Методичні рекомендації та завдання до виконання реферативної роботи з дисципліни "Історія маркетингової думки"для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання ІІ курсу ІІІ семестру

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Давидова, Ганна Віталіївна
dc.date.accessioned 2023-11-12T19:51:10Z
dc.date.available 2023-11-12T19:51:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Давидова Г.В. Методичні рекомендації та завдання до виконання реферативної роботи з дисципліни «Історія маркетингової думки» для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання / Уклад.: Давидова Г.В. - Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2023. – 10 с. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14145
dc.description.abstract Навчальний курс «Історія маркетингової думки» є вибірковою професійно-орієнтованою дисципліною, передбаченою планом підготовки бакалаврів за спеціальністю 075 «Маркетинг». Навчальним планом передбачено виконання здобувачами РР. Значення РР полягає у тому, що в процесі її виконання здобувачі досконало вивчають різноманітну літературу з проблематики історії маркетингової думки, історії виникнення маркетингу та його еволюції, погляди вчених, практичний досвід. Здобувачі виконуючи реферат отримують навички самостійного підбору необхідного конкретного матеріалу, вміння його аналізувати, навчаються логічне та чітко викладати свої думки. Все це допомагає здобувачам не тільки розширити та поглибити знання з дисципліни, але й надає їм навички наукового дослідження та самостійного письмового викладання найбільш важливих проблем історії маркетингової думки. Методичні вказівки враховують державні стандарти, що містяться в освітньо-кваліфікаційних характеристиках і освітньо-професійних програмах підготовки фахівців. Дані методичні вказівки мають за мету допомогти здобувачам зв’язувати питання щодо сутності та правил виконання РР з дисципліни «Історія маркетингової думки». en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.title Методичні рекомендації та завдання до виконання реферативної роботи з дисципліни "Історія маркетингової думки"для здобувачів спеціальності 075 – «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання ІІ курсу ІІІ семестру en
dc.type Other en
opu.staff.id a.v.davudova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию