Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пендига, Віктор Вадимович | |
dc.contributor.author | Pendyga, Viktor | |
dc.contributor.author | Арсірій, Олена Олександрівна | |
dc.contributor.author | Arsirii, Olena | |
dc.date.accessioned | 2023-11-29T10:50:28Z | |
dc.date.available | 2023-11-29T10:50:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Пендига, В. В. Методика створення комп'ютерних ігор в жанрі RPG на базі генеративних нейронних мереж / В. В. Пендига, О. О. Арсірій // Modern Information Technology 2023 = Сучасні інформ. технології 2023 : матеріали тринадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених, м. Одеса, 18–19 трав. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 169–171. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14176 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано процес розробки комп’ютерних ігор в жанрі RPG та показано, що такі етапи як розробка базового та фінального концепту та базових механік та візуальної частини є тривалими за часом та потребують забагато ресурсів від розробників. Запропоновано методику створення комп’ютерних ігор в жанрі RPG з використанням генеративних нейронних мереж ChatGPT, Midjourney та Copilot X для скорочення часу та ресурсів розробника саме на цих етапах. Переваги запропонованої методики показані на прикладі розробки комп’ютерної ігри в жанрі RPG з використанням таких технологій як: ігровий двигун Unity, мова програмування C#, середовище розробки Visual Studio 2019 Community та графічний редактор Aseprite. | en |
dc.description.abstract | The process of developing computer games in the RPG genre is analyzed and it is shown that such stages as the development of the basic and final concept and the basic mechanics and visual part are time-consuming and require too many resources from developers. A methodology for creating computer games in the RPG genre using ChatGPT, Midjourney and Copilot X generative neural networks is proposed to reduce the developer's time and resources at these stages.The advantages of the proposed methodology are shown on the example of the development of a computer game in the RPG genre using such technologies as: the Unity game engine, the C# programming language, the Visual Studio 2019 Community development environment, and the Aseprite graphic editor. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеса: ОП | en |
dc.title | Методика створення комп'ютерних ігор в жанрі RPG на базі генеративних нейронних мереж | en |
dc.title.alternative | Methodology for creating computer games in the RPG genre based on generative neural networks | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.firstpage | 169 | en |
opu.citation.lastpage | 171 | en |
opu.citation.conference | «Сучасні інформаційні технології – 2023» = «Modern Information Technology – 2023» | en |
opu.conference.dates | 18–19 трав. 2023 р. | en |