Бренд вважається ключовим стратегічним активом підприємства, а стратегія його розвитку виступає ефективним інструментом управління конкурентоспроможністю. Розширення бренду або капіталу бренду, є важливою складовою стратегії управління активами. Це процес випуску нових продуктів під відомою торговою маркою з використанням її сильних сторін для задоволення потреб споживачів, при цьому це також ефективний спосіб розвитку та випередження конкурентів. За умови продуманої реалізації, вони є потужним інструментом для використання капіталу бренду, розширення ринків і стимулювання зростання. Розглянуто переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду, передумови їх використання.
A brand is considered a key strategic asset of an enterprise, and its development strategy is an effective tool for managing competitiveness. Brand extension, or brand equity, is an important component of an asset management strategy. This is the process of launching new products under a well-known brand name using its strengths to meet consumer needs, while it is also an effective way to develop and stay ahead of competitors. When executed well, they are a powerful tool for leveraging brand equity, expanding markets and driving growth. Advantages and risks of brand expansion and stretching strategies, prerequisites for their use are considered.