eONPUIR

Просмотр Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по дате публикации

Просмотр Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по дате публикации

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Клець, Арсен Іванович; Klets, Arsen; Зотєєв, Олег Євгенович; Zotieiev, Oleh (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Стаття присвячена проблемі модернізації інформаційно-вимірювальної апаратури з метою поліпшення її ефективності та відповідності сучасним технологічним вимогам. Автори розглядають актуальні аспекти цієї теми, зокрема ...
  • Луговський, Руслан Євгенович; Luhovskyi, Ruslan; Шпинковський, Олександр Анатолійович; Shpynkovskyi, Oleksandr (Національний університет "Одеська політехніка", 2023)
    Пропонуєтьсяо працювання вимог до параметрів інформаційної системи визначення енергоефективності будівель. Розглянуто складові відомих систем підтримання комфорту у приміщеннях. Визначено основні фактори, які впливають на ...
  • Шаповалова, Вікторія Валеріївна; Shapovalova, Viktoriia; Шпинковський, Олександр Анатолійович; Shpynkovskyi, Oleksandr (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Пропонується опрацювання вимог до процедури розробки інформаційної системи сприяння задовільненню потреб дітей. Зазначено перелік задач для здійснення процедури розробки. Проведено порівняльний аналіз систем аналогів. ...
  • Гуда, Лілія Юріївна; Huda, Liliia; Шпинковський, Олександр Анатолійович; Shpynkovskyi, Oleksandr (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    У роботі досліджується важливий аспект при розробці веб-застосунків для оброблення логістичних послуг у сфері вантажних перевезень – вибір мови програмування та формування основних вимог до розробки. Розглядається вплив ...
  • Нєдова, Ангеліна Олексіївна; Niedova, Anhelina; Бутенко, Олександр Григорович; Butenko, Oleksandr (Одеса : "Одеська політехніка", 2024)
    на прикладі міста Київ проаналізована залежність якості атмосферного повітря від природних факторів – погодних умов для п’яти станцій моніторингу у різних районах мегаполіса. Отримані значення коефіцієнту кореляції Пірсона ...
  • Журба, Дар'я Олександрівна; Кірносова, Марина Василівна; Zhurba, Daria Oleksandrivna; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Стратегічне управління життєвим циклом бренду є важливим аспектом в маркетинговій стратегії бренду. Стратегії управління на різних етапах, такі як «розробка», «впровадження», «витягування», «зростання», «стабілізація» та ...
  • Рак, Олександр; Rak, Oleksandr; Пустовід, Анатолій Васильович; Pustovid, Anatolii; Мазуренко, Антон Станіславович; Mazurenko, Anton (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    На сьогодні у великій енергетиці турбіни займають центральне місце, відмінно зарекомендували себе своїми експлуатаційними характеристиками, і практично повністю витіснили усіх конкурентів. Компактні розміри сучасних ...
  • Савілов, Артур Олександрович; Savilov, Artur; Волков, Дмитро Олександрович; Volkov, Dmytro; Губар, Лілія Борисівна; Hubar, Liliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Для потреб теплопостачання широке застосування набули системи сонячного теплопостачання з використанням сонячних колекторів. У сонячній енергетиці в якості ізоляція широко застосовується вакуум, який представляє досконалу ...
  • Войнаровська, Наргіза Алімівна; Панченко, Марія Олександрівна; Voinarovska, Narhiza; Panchenko, Maria (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Розглянуто, як штучний інтелект (ШІ) впливає на сучасні маркетингові стратегії. Використання штучного інтелекту все більше зростає та набірає популярності в усьому світі. ШІ дозволяє створювати індивідуальні маркетингові ...
  • Антіпова, Ольга Михайлівна; Antipova, Olha Mykhaylivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Зв'язки з громадськістю на рівні логістичних підприємств зазвичай спрямовані на створення, підтримку або відновлення позитивного іміджу підприємства, тобто узагальненого уявлення широкого кола людей про його діяльність. ...
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klymova, Liza; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Mariia (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    У сучасному цифровому світі веб-сайти стають ще більш важливими інструментами онлайн-маркетингу. Стрімкий розвиток технологій та зростаючий вплив інтернету на поведінку споживачів зробили належну присутність в мережі ...
  • Бондарук, Владислав Олегович; Bondaruk, Vladyslav; Губар, Лілія Борисівна; Hubar, Liliia (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Сучасна трубна ізоляція, залежно від конструкції, площі та розташування, виконує широкий спектр важливих функцій. Ізоляція труб опалення дозволяє мінімізувати відсоток тепловтрат. В якості утеплювачів застосовують різні ...
  • Катречко, Катерина Максимівна; Katrechko, Kateryna Maksymivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Процес розробки імені та логотипу бренду є ключовим етапом у будівництві його ідентичності та визначенні позиціонування на ринку. Він охоплює послідовні стратегічні рішення та творчі зусилля, спрямовані на створення образу, ...
  • Колесниченко, Павло Вадимович; Kolesnychenko, Pavlo; Михайленко, Максим Станіславович; Mykhailenko, Maksym; Лужанська, Ганна Вікторівна; Luzhanska, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Проблеми економії паливно-енергетичних ресурсів, енергоефективності є актуальними у всьому світі. Важливе місце у вирішенні раціонального використання енергії займає енергетичне обстеження (енергоаудит), який проводиться ...
  • Наніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia Ivanivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Репутація ресторану визначається не лише якістю кухні, але й маркетинговою стратегією, яка сприяє створенню позитивного образу бренда. Перш ніж спробувати страви, люди повинні знайти заклад та захотіти провести у ньому ...
  • Потапова, Анастасія Вікторівна; Potapova, Anastasiia Viktorivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Туризм є однією з ключових галузей для багатьох країн через своє значення для економіки та суспільства. Новітні тенденції відображають зростаючий попит на високий рівень обслуговування та персоналізовані послуги. Якісні ...
  • Побірський, Олександр Геннадійович; Pobirsky, Alex; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Mariia (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Маркетинг, маркетологи та бізнес 21 століття, якими вони стануть та які очікувати зміни? Пропонує морозглянути науку маркетингу у 21 столітті. Багато наукових праць дают нам розуміння о початку науки та розвитку, але ...
  • Гричан, Яна Вікторівна; Hrychan, Yana Viktorivna; Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana Ivanivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Дослідження зосереджене на вивченні особливостей маркетингової політики торговельного підприємства в Україні. Зокрема, у роботі проаналізовано сучасний стан торговельних підприємств на українському ринку, виявлено основні ...
  • Булгару, Ірина Валеріївна; Bulharu, Iryna Valerievna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Бренд вважається ключовим стратегічним активом підприємства, а стратегія його розвитку виступає ефективним інструментом управління конкурентоспроможністю. Розширення бренду або капіталу бренду, є важливою складовою стратегії ...
  • Михайлова, Марія Валеріївна; Mikhailova, Maria Valeriivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Тема досліджує сучасні підходи та інструменти, які використовуються компаніями для забезпечення ефективної взаємодії з громадськістю всередині організації. Розвиток технологій та зростання важливості соціальних медіа та ...