eONPUIR

Використання штучного інтелекту для підвищення ефективності маркетингових компаній

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Войнаровська, Наргіза Алімівна
dc.contributor.author Панченко, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Voinarovska, Narhiza
dc.contributor.author Panchenko, Maria
dc.date.accessioned 2024-05-23T08:52:00Z
dc.date.available 2024-05-23T08:52:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Войнаровська Н. А. Використання штучного інтелекту для підвищення ефективності маркетингових компаній / Наргіза Алімівна Войнаровська ; наук. керівник Марія Олександрівна Панченко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 51-53. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14406
dc.description.abstract Розглянуто, як штучний інтелект (ШІ) впливає на сучасні маркетингові стратегії. Використання штучного інтелекту все більше зростає та набірає популярності в усьому світі. ШІ дозволяє створювати індивідуальні маркетингові пропозиції на основі поведінки та уподобань користувачів, підвищуючи залученість та задоволення клієнтів. Впровадження штучного інтелекту в маркетингові компанії є важливим інструментом для досягнення конкурентних переваг та поліпшення результатів бізнесу. en
dc.description.abstract We'll look at how piece intelligence is being used in current marketing strategies. The popularity of artificial intelligence is increasingly growing and gaining popularity all over the world. This allows you to create customized marketing offers based on customer behavior and satisfaction, increasing revenue and customer satisfaction. The introduction of artificial intelligence in a marketing company is an important tool for achieving competitive advantages and improving business results. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject штучний інтелект en
dc.subject бізнес en
dc.subject стратегія en
dc.subject ефективність en
dc.subject маркетинг en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject strategy en
dc.subject business en
dc.subject marketing en
dc.subject efficiency en
dc.title Використання штучного інтелекту для підвищення ефективності маркетингових компаній en
dc.title.alternative Use of artificial intelligence to increase the efficiency of marketing companies en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 51 en
opu.citation.lastpage 53 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id m.o.panchenko@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию