eONPUIR

Стратегії управління брендами на різних етапах життєвого циклу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Журба, Дар'я Олександрівна
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Zhurba, Daria Oleksandrivna
dc.contributor.author Kirnosova, Maryna Vasylivna
dc.date.accessioned 2024-05-23T09:38:04Z
dc.date.available 2024-05-23T09:38:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Журба Д. О. Стратегії управління брендами на різних етапах життєвого циклу / Дар'я Олександрівна Журба ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 61-63. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14409
dc.description.abstract Стратегічне управління життєвим циклом бренду є важливим аспектом в маркетинговій стратегії бренду. Стратегії управління на різних етапах, такі як «розробка», «впровадження», «витягування», «зростання», «стабілізація» та «згасання», включають різноманітні підходи для досягнення KPI бренду. Однак ефективність будь-якої стратегії залежить від ретельного аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів та сприйняття бренду споживачами, що підкреслює необхідність ситуаційного підходу у керуванні брендом. en
dc.description.abstract Strategic brand lifecycle management is an important aspect of a brand's marketing strategy. Management strategies for different stages, such as "development", "implementation", "pull", "growth", "stabilisation" and "fade", include a variety of approaches to achieve brand KPIs. However, the effectiveness of any strategy depends on a thorough analysis of internal and external factors and consumer perceptions of the brand, which emphasises the need for a situational approach to brand management. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject життєвий цикл бренду en
dc.subject аналіз ринку en
dc.subject стратегії управління брендами en
dc.subject ідеологія бренду en
dc.subject позиціонування en
dc.subject ребрендинг en
dc.subject розробка бренду en
dc.subject згасання бренду en
dc.subject впровадження бренду en
dc.subject стабілізація бренду en
dc.subject зростання бренду en
dc.subject стратегія витягування en
dc.subject brand lifecycle en
dc.subject market analysis en
dc.subject brand management strategies en
dc.subject brand ideology en
dc.subject positioning en
dc.subject rebranding en
dc.subject brand development en
dc.subject brand fading en
dc.subject brand implementation en
dc.subject brand stabilisation en
dc.subject brand growth en
dc.subject pull strategy en
dc.title Стратегії управління брендами на різних етапах життєвого циклу en
dc.title.alternative Brand management strategies at different stages of the life cycle en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 61 en
opu.citation.lastpage 63 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id m.v.kirnosova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию