eONPUIR

Процес розробки імені та логотипу бренду

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Катречко, Катерина Максимівна
dc.contributor.author Katrechko, Kateryna Maksymivna
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Kirnosova, Maryna Vasylivna
dc.date.accessioned 2024-05-23T09:49:06Z
dc.date.available 2024-05-23T09:49:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Катречко К. М. Процес розробки імені та логотипу бренду / Катерина Максимівна Катречко ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 64-65 en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14410
dc.description.abstract Процес розробки імені та логотипу бренду є ключовим етапом у будівництві його ідентичності та визначенні позиціонування на ринку. Він охоплює послідовні стратегічні рішення та творчі зусилля, спрямовані на створення образу, який відповідає цілям компанії та привертає увагу цільової аудиторії. Ім'я та логотип виступають важливими елементами брендингу, які допомагають відрізняти компанію від конкурентів, створюючи унікальну ідентичність і запам'ятовуваність серед споживачів. Вірно обрані ім'я та логотип можуть стимулювати продажі, зміцнювати лояльність клієнтів та сприяти розвитку бренду в цілому. en
dc.description.abstract The development process of a brand name and logo is a pivotal stage in establishing its identity and positioning in the market. It encompasses sequential strategic decisions and creative efforts aimed at creating an image that aligns with the company's objectives and captures the attention of the target audience. The brand name and logo are essential elements of branding, helping to differentiate the company from competitors and creating a unique identity and memorability among consumers. Well-chosen brand name and logo can stimulate sales, strengthen customer loyalty, and contribute to the overall development of the brand. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject бренд en
dc.subject сприйняття споживачів en
dc.subject ім'я бренду en
dc.subject культурні особливості en
dc.subject логотип бренду en
dc.subject психологічний вплив бренду en
dc.subject методи розробки імені en
dc.subject стратегії розробки логотипу en
dc.subject brand en
dc.subject consumer perception en
dc.subject brand name en
dc.subject cultural characteristics en
dc.subject brand logo en
dc.subject psychological impact of the brand en
dc.subject methods of name development en
dc.subject logo development strategies en
dc.title Процес розробки імені та логотипу бренду en
dc.title.alternative Development process of brand name and logotype en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 64 en
opu.citation.lastpage 65 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id m.v.kirnosova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию