eONPUIR

ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(74), 2024

ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(74), 2024

 

Последние добавления

  • Соколовська, Зоя Миколаївна; Sokolovska, Zoia (Державний університет "Одеська політехніка", 2024-06-07)
    Стаття представляє імітаційне моделювання як математичну базу дослідження логістичних систем. Об’єктом виступає фармацевтична логістика – логістичні ланцюги фармацевтичних компаній. Акцентується увага на проблемах ...
  • Selivanova, Natalia; Селіванова, Наталя Миколаївна; Kalabina, Victoria; Калабіна, В. О.; Minzhyrian, Nadiia; Мінжирян, Н. І. (Державний університет "Одеська політехніка", 2024-06-19)
    У статті розглянуто процес цифровізації бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні, підкреслюючи його значення для покращення точності та доступності фінансової інформації. Розглянуто ключові аспекти ...
  • Продіус, Оксана Іванівна; Prodius, Oksana; Нейков, Сергій Олександрович; Neikov, Serhii; Славенко, Єлизавета Андріївна; Slavenko, Yelyzaveta (Державний університет "Одеська політехніка", 2024-06-23)
    У даній статті проведено аналіз стану соціального підприємництва в Україні та визначено його роль в умовах загального економічного розвитку держави. Проаналізовані наукові роботи українських вчених за даною тематикою. ...
  • Кулінська, Анжела Вікторівна; Kulinska, Anzhela; Гусаріна, Наталія Вікторівна; Husarina, Nataliia (Державний університет "Одеська політехніка", 2024-06-26)
    Українське суспільство продемонструвало дивовижну стійкість під час вторгнення російської федерації в Україну . Значною мірою цій стійкості сприяють органи місцевого самоврядування . Проте в ході війни постійно виникають ...
  • Войнаровська, Наргіза Алімівна; Voinarovska, Narhiza; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Maria (Державний університет "Одеська політехніка", 2024-05-23)
    В статті розглядається використання мультисенсорного маркетингу компаніями як стратегії для підвищення залученості споживачів . Аналізуються сучасні наукові підходи до визначення концепції мультисенсорного маркетингу та ...