У статті розглядаються шляхи розвитку малого підприємництва в
територіальних громадах України.в післявоєнний період. Метою статті
є дати рекомендації та ідеї щодо розвитку малого підприємництва в
територіальних України у післявоєнний період. Для досягнення
поставленої мети дослідження було використано наступні цілі: аналіз
наукової літератури з теми дослідження, аналіз вторинних даних з
відкритих інтернет-ресурсів та надання ідей щодо розвитку малого
бізнесу України в післявоєнний період. Запропоновано такі ідеї
розвитку малого підприємництва в територвальних громадах України в
післявоєнний період: взаємозв’язок малого підприємництва в
територіальних громадах з електронним урядуванням у покращенні
їхніх послуг; використання штучного інтелекту для збору та аналізу
даних про клієнтів для прийняття обґрунтованих рішень щодо цільової
аудиторії та її переваг; створення хабу для фізичних осіб-підприємців з
громад, де вони зможуть обмінюватися своїми ідеями; на базі КНЦ
«Політех-консалт» створити курси для початківців фізичних осіб-
підприємців з територіальних громад, де їх навчатимуть усім аспектам
відкриття та ведення малого підприємництва.
The article deals with the ways of small business development in
Ukrainian territorial communities in the post-war period in Ukraine. The aim
of this article is to give recommendations and ideas on small business
development in Ukrainian territorial communities in the post-war period. In
order to achieve the research goal, the following tasks were used: the
scientific literature analysis on the research topic, the secondary data analysis
from open Internet resources, and providing ideas for small business
development in Ukraine’s territorial communities in the post-war period. The
following ideas for small business development in Ukraine in the post-war
period are proposed: the relationship between small businesses in territorial
communities and e-government in improving their services; using artificial
intelligence in order to collect and analyze customer data to make informed
decisions about the target audience and its preferences; a hub creation for
individual entrepreneurs, where they can exchange their ideas; on the basis of
the Politech-Consult CTC to create courses for aspiring individual
entrepreneurs from territorial communities, where they will be taught all the
aspects of opening and running their small business.