eONPUIR

Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

 

Последние добавления

  • Захарченко, Лоліта Анатоліївна; Зінченко, Олена Іванівна; Zakharchenko, Lolita Anatoliivna; Zinchenko, Olena Ivanivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Проведено аналіз теоретичних засад визначення економічної ефективності підприємства гідроенергетичної сфери. Визначено основні тенденції трансформаційних змін в системі вищої теоретико-методичні підходи щодо визначення ...
  • Іващенко, Алла Григорівна; Саватєєв, Андрій Дмитрович; Ivashchenko, Alla Grigorivna; Savateev, Andriy Dmitrievich (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Роботу присвячено актуальним питанням ефективного управління кредитним портфелем комерційного банку та визначено ключові етапи процесу управління кредитним портфелем банку. Окрема увага приділена визначеню ролі процесу ...
  • Дискіна, Анастасія Аркадіївна; Долгов, Михайло Вадимович; Dyskina, Anastasisa Arkadievna; Dolgov, Mykhailo Vadimovich (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    В роботі проаналізовано основні фактори, які прямо впливають на величину доходів, а відповідно і на прибуток підприємства. Розглянуто фактори, які впливають саме на рівень прибутку. Визначено, що в аналізі факторів, що ...
  • Некрасова, Любов Аркадіївна; Сівакова-Горбунова, Людмила Геннадіївна; Niekrasova, Liubov Arkadiivna; Sivakova-Horbunova, Liudmyla Hennadiivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    В роботі проаналізовано сутність ефективності як комплексного показника результативності господарської діяльності та охарактеризовано ключові фактори, що на неї впливають. Особливу увагу приділено класифікації чинників ...
  • Некрасова, Любов Аркадіївна; Кузенна, Анна Олександрівна; Niekrasova, Liubov Arkadiivna; Kuzenna, Anna Oleksandrivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Проаналізовано трансформацію штучного інтелекту з дослідницької технології у стратегічний ресурс міжнародного бізнесу. Розглянуто напрями застосування ШІ в ключових галузях, основні виклики його впровадження та кейси ...
  • Дискіна, Анастасія Аркадіївна; Мінковська, Ангеліна Миколаївна; Dyskina, Anastasisa Arkadievna; Minkovskaya, Angelina Mykolaivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    В роботі проаналізовано основні підходи до поняття конкурентоспроможності підприємства, тобто конкурентоспроможність може бути визначена лише при порівнянні з конкурентами. Визначені конкурентні позиції учасників ринку, ...
  • Некрасова, Любов Аркадіївна; Прижебольська, Катерина Ростиславівна; Niekrasova, Liubov Arkadiivna; Pryzhebolska, Kateryna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У роботі досліджено патентну політику міжнародних корпорацій (МНК) як інструмент захисту інтелектуальної власності в умовах глобалізації. Висвітлено основні цілі патентування: захист ідей від копіювання, отримання прибутку ...
  • Ніколаєв, Дмитро Петрович; Яцков, Володимир; Dmytro, Petrovych Nikolaiev; Volodymyr, Yatskov (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У статті розглядається динаміка валового внутрішнього продукту (ВВП) України в умовах сучасних глобальних викликів, таких як збройна агресія росії, пандемія COVID-19, енергетична криза та порушення міжнародних торговельних ...
  • Черкасова, Тетяна Ігорівна; Самвелян, Олександр; Cherkasova, Tetiana; Samvelian, Oleksandr (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У роботі досліджено резерви підвищення ефективності діяльності торговельного підприємства на прикладі ТОВ «МІНІ МЕЛТС УКРАЇНА». Визначено ключові напрями використання внутрішніх резервів і ринкових можливостей для підвищення ...
  • Авраменко, Руслана Сергіївна; Avramenko, Ruslana; Лінгур, Любов Миколаївна; Lingur, Lyubov (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    В роботі проведене аналізу діяльності фітнес-клубу «Смайл» в Одесі та обґрунтована необхідність впровадження цифрових платформ для підвищення конкурентоспроможності. Розглянуто поточний стан ринку фітнес-послуг, конкурентне ...
  • Недєва, Ангеліна Миколаївна; Nedeva, Angelina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Реклама на місці продажу є ключовим інструментом стимулювання збуту, спрямованим на наближення моменту ознайомлення покупця з товаром до його купівлі. Вона ефективно нагадує про відомі бренди, акцентує увагу на вигодах ...
  • Михалкевич, Валерія Олексіївна; Mykhalkevych, Valeriia; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Нейромережі та генеративний штучний інтелект (ШІ) трансформують маркетинг, забезпечуючи автоматизацію створення контенту, персоналізацію взаємодії з клієнтами та оптимізацію рекламних кампаній. Завдяки технологіям, як-от ...
  • Маслова, Альбіна Сергіївна; Maslova, Albina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) є основою побудови ефективної комунікативної стратегії бренду,оскільки забезпечують цілісність, послідовність і синергію всіх комунікаційних зусиль компанії. В умовах сучасного ...
  • Кривоножко, Катерина Вікторівна; Kryvonozhko, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    цифровий маркетинг є ключовим інструментом розвитку сучасних підприємств. У XXI столітті використання цифрових каналів комунікації стало потребою для збереження конкурентоспроможності. Основна увага приділена таким складовим, ...
  • Крамаренко, Яна Максимівна; Kramarenko, Yana; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Соціальні мережі стали ключовим інструментом сучасного маркетингу, змінюючи спосіб взаємодії брендів з аудиторією. Вони відкривають нові можливості для точного таргетингу, створення персоналізованого контенту та двосторонньої ...
  • Комашка, Катерина Миколаївна; Komashka, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Сторітелінг є потужним інструментом сучасного маркетингу, що сприяє встановленню емоційного зв’язку бренду з аудиторією, підвищенню запам’ятовуваності та лояльності. Емоційний сторітелінг впливає на поведінку споживачів, ...
  • Кадзевич, Вероніка Дмитрівна; Kadzevych, Veronika; Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Irina (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    У сучасному цифровому середовищі соціальні мережі стали ключовим каналом комунікації брендів із цільовою аудиторією. Тон комунікації — це невід’ємний компонент брендінгу, що формує емоційний зв’язок, забезпечує послідовність ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Гричан, Яна Вікторівна; Panchenko, Maria Alexandrovna; Hrychan, Yana Viktorivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    А/B тестування є потужним інструментом у маркетингу, що дозволяє порівнювати дві версії маркетингового матеріалу (наприклад, веб-сторінки, рекламного оголошення, електронного листа) для визначення, яка з них працює краще. ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Соколинська, Марина Сергіївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Sokolinska, Marina Sergiivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Роль бренду в маркетинговій стратегії підприємства в умовах кризи є ключовим фактором забезпечення стійкості бізнесу. Сильний бренд сприяє лояльності споживачів, полегшує адаптацію до змін та створює конкурентні переваги ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Антіпова, Ольга Михайлівна; Panchenko, Maria Olexandrivna; Antipova, Olha Mykhailivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У статті розглядається концепція сенсорного маркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку через емоції. Аналізуються основні сенсорні стимули (зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові) та їхній ...

View more