Впровадження електромобілів в транспортну інфраструктуру являється актуальним питанням розвитку світової транспортної системи. Незважаючи на ряд переваг електромобілів серед недоліків слід відзначити невеликий запас хода на одній зарядці акумуляторів, велику протяжність зарядки батарей,недостатню інфраструктуру зарядних станцій, особливо потужних заправок для бистрої зарядки акумуляторів.
Одним із оцінних критеріїв досконалості електромобілів являється запас хода. Дослідження впливу конструктивних та експлуатаційних чинників чинників, які впивають на запас хода, присвячена дана робота.
The introduction of electric vehicles into the transport infrastructure is a pressing issue in the development of the global transport system. Despite a number of advantages of electric vehicles, among the disadvantages it is worth noting a small range on a single battery charge, a long battery charging distance, insufficient infrastructure of charging stations, especially powerful gas stations for fast battery charging. One of the evaluation criteria for the perfection of electric vehicles is the range. This work is devoted to the study of the influence of design and operational factors on the range.