eONPUIR

Цифрові інструменти в управління туристичними послугами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Рибак, Анна Артемівна
dc.contributor.author Rybak, Anna
dc.contributor.author Мамонтенко, Наталія Сергіївна
dc.contributor.author Mamontenko, Nataliia
dc.date.accessioned 2025-06-02T07:17:51Z
dc.date.available 2025-06-02T07:17:51Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Рибак А. А. Цифрові інстументи в управління туристичними послугами / Анна Артемівна Рибак ; наук. керівник Наталія Сергіївна Мамонтенко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 90-92. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15349
dc.description.abstract У статті розглядається роль цифрових технологій в управлінні туристичними послугами. Акцентовано увагу на трансформаційних процесах у туристичній галузі під впливом цифровізації, використанні інформаційних технологій на всіх етапах туристичної подорожі, впровадженні інноваційних цифрових інструментів для персоналізації послуг та управління репутацією. Аналізуються переваги використання великих даних, штучного інтелекту, систем автоматизації маркетингової діяльності, мобільних застосунків, VR і AR-технологій у формуванні туристичного досвіду. Зроблено висновок про ключову роль цифрових рішень у забезпеченні конкурентоспроможності туристичних підприємств та розвитку сталого туризму. en
dc.description.abstract The article examines the role of digital technologies in the management of tourism services. The focus is on transformational processes in the tourism industry under the influence of digitalization, the use of information technologies at all stages of the tourist journey, the implementation of innovative digital tools for personalization of services and reputation management. The advantages of using big data, artificial intelligence, marketing automation systems, mobile applications, VR and AR technologies in shaping the tourist experience are analyzed. The conclusion is made about the key role of digital solutions in ensuring the competitiveness of tourism enterprises and the development of sustainable tourism. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject туризм en
dc.subject репутаційний менеджмент en
dc.subject цифровізація en
dc.subject доповнена реальність en
dc.subject туристичні послуги en
dc.subject віртуальна реальність en
dc.subject інформаційні технології en
dc.subject штучний інтелект en
dc.subject автоматизація маркетингу en
dc.subject tourism en
dc.subject digitalization en
dc.subject reputation management en
dc.subject augmented reality en
dc.subject tourism services en
dc.subject virtual reality en
dc.subject information technology en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject marketing automation en
dc.title Цифрові інструменти в управління туристичними послугами en
dc.title.alternative Digital tools in tourism services management en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 90 en
opu.citation.lastpage 92 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників en
opu.staff.id n.s.mamontenko@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию