Сучасні комунікації суттєво трансформуються завдяки активному розвитку соціальних мереж. Зв'язки з громадськістю у соціальних мережах дозволяють компаніям безпосередньо взаємодіяти зі споживачами, створювати і підтримувати позитивний імідж, оперативно реагувати на кризові ситуації та залучати нові аудиторії. В умовах високої конкуренції, використання соціальних мереж у зв’язках з є важливою складовою успішного маркетингового позиціонування.
Moderncommunicationsarebeingsignificantlytransformedbytheactivedevelopmentofsocialmedia. Publicrelationsinsocialmediaallowscompaniestointeractdirectlywithconsumers, createandmaintain a positiveimage, respondquicklytocrisissituationsandattractnewaudiences. In a highlycompetitiveenvironment, theuseofsocialmediainpublic relationsisanimportantcomponentofsuccessfulmarketingpositioning