eONPUIR

Визначення та сегментація цільової аудиторії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панченко, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Дудник, Юлія Русланівна
dc.contributor.author Panchenko, Mariia Oleksandrivna
dc.contributor.author Dudnyk, Yulia Ruslanivna
dc.date.accessioned 2025-06-10T09:56:37Z
dc.date.available 2025-06-10T09:56:37Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15380
dc.description.abstract Сегментація цільової аудиторії є ключовим інструментом для підвищення ефективності маркетингових стратегій. Вона дозволяє компаніям адаптувати свої маркетингові зусилля відповідно до специфічних потреб різних груп споживачів, що сприяє збільшенню лояльності клієнтів, оптимізації витрат та масштабуванню бізнесу. У статті розглядаються основні методи сегментації, такі як модель Філіпа Котлера та метод 5W Марка Шеррингтона, які допомагають виділити найбільш перспективні сегменти аудиторії. Проаналізовано критерії сегментації, зокрема демографічний, географічний, психографічний та поведінковий підходи, що дозволяє бізнесу ефективно позиціонувати свої продукти та послуги на ринку. en
dc.description.abstract The segmentation of the target audience is a crucial element in developing an effective marketing strategy. It enables businesses to identify and understand the specific needs of different audience segments, allowing them to tailor their marketing efforts accordingly. Proper segmentation helps optimize marketing costs, increase customer loyalty, and improve the effectiveness of advertising campaigns. Various segmentation methods, such as Philip Kotler’s approach and Mark Sherrington’s 5W method, allow for precise targeting and the development of personalized offers. By applying these strategies, businesses can enhance their market presence and achieve sustainable growth. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject бізнес-масштабування en
dc.subject оптимізація витрат en
dc.subject метод 5W en
dc.subject метод Філіпа Котлера en
dc.subject психографічний підхід en
dc.subject поведінковий аналіз en
dc.subject демографічний аналіз en
dc.subject персоналізація en
dc.subject маркетингова стратегія en
dc.subject сегментація аудиторії en
dc.subject market optimization en
dc.subject audience analysis en
dc.subject personalized marketing en
dc.subject Mark Sherrington’s 5W method en
dc.subject Philip Kotler’s segmentation en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject Target audience segmentation en
dc.title Визначення та сегментація цільової аудиторії en
dc.title.alternative Definition and segmentation of the target audience en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 143 en
opu.citation.lastpage 145 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию