eONPUIR

МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ У ПРОСУВАННІ КОСМЕТИЧНОГО БРЕНДУ RHODE

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Давидова, Ганна Віталіївна
dc.contributor.author Туренко, Марина Миколаївна
dc.contributor.author Davydova, Hanna Vitaliivna
dc.contributor.author Turenko, Maryna Mykolaivna
dc.date.accessioned 2025-06-15T18:40:52Z
dc.date.available 2025-06-15T18:40:52Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15396
dc.description.abstract У сучасних умовах високої конкуренції на ринку косметичних засобів маркетингова комунікація стає ключовим інструментом впливу на споживача . Успішне просування бренду більше не ґрунтується лише на якості продукції, важливо — як саме бренд себе презентує, які меседжі транслює, які цінності втілює . Особливу увагу сьогодні привертають бренди, які поєднують естетику, екологічність, прозорість та індивідуальність . Одним із яскравих прикладів такого підходу є бренд Rhode, заснований відомою інфлюенсеркою та моделлю ГейліБібер . Усього за кілька років Rhode досяг значних висот у beauty-індустрії, значною мірою завдяки ефективній маркетинговій комунікації. en
dc.description.abstract In today's highly competitive cosmetics market, marketing communication is becoming a key tool for influencing consumers. Successful brand promotion is no longer based solely on product quality; it is important to consider how the brand presents itself, what messages it conveys, and what values ​​it embodies. Brands that combine aesthetics, environmental friendliness, transparency, and individuality are attracting particular attention today. One of the most striking examples of this approach is the Rhode brand, founded by the famous influencer and model Hailey Bieber. In just a few years, Rhode has achieved significant heights in the beauty industry, largely due to effective marketing communication. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject залученість аудиторії en
dc.subject нішевий маркетинг en
dc.subject таргетинг аудиторії en
dc.subject особистий бренд en
dc.subject інфлюенсери en
dc.subject соціальні мережі en
dc.subject косметична індустрія en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject audience engagement en
dc.subject niche marketing en
dc.subject audience targeting en
dc.subject personal brand en
dc.subject influencers en
dc.subject social media en
dc.subject cosmetic industry en
dc.subject marketing communications en
dc.title МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ У ПРОСУВАННІ КОСМЕТИЧНОГО БРЕНДУ RHODE en
dc.title.alternative MARKETING COMMUNICATIONS IN PROMOTING THE COSMETIC BRAND RHODE en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 213 en
opu.citation.lastpage 215 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию