eONPUIR

РЕКЛАМА ТА МЕДІА ПЛАНУВАННЯ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Давидова, Ганна Віталіївна
dc.contributor.author Фердман, Петро Геннадійович
dc.contributor.author Davydova, Hanna Vitaliivna
dc.contributor.author Ferdman, Petro Gennadiiovych
dc.date.accessioned 2025-06-15T18:48:25Z
dc.date.available 2025-06-15T18:48:25Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15397
dc.description.abstract Реклама та медіапланування є ключовими елементами маркетингових комунікацій, спрямованими на залучення уваги споживачів, формування попиту та підвищення впізнаваності бренду. Ефективність рекламних кампаній залежить від чіткого визначення цілей, аналізу цільової аудиторії, розробки креативної стратегії, вибору релевантних каналів комунікації та оцінки результатів. Комплексний і ситуаційний підхід до медіапланування забезпечує оптимальне використання ресурсів і сприяє досягненню маркетингових цілей підприємства через постійний моніторинг і коригування стратегії. en
dc.description.abstract Advertising and media planning are key elements of marketing communications aimed at attracting consumer attention, generating demand and increasing brand awareness. The effectiveness of advertising campaigns depends on clearly defining goals, analyzing the target audience, developing a creative strategy, choosing relevant communication channels and evaluating results. A comprehensive and situational approach to media planning ensures optimal use of resources and contributes to the achievement of the company's marketing goals through constant monitoring and adjustment of the strategy. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject ситуаційний підхід en
dc.subject цільова аудиторія en
dc.subject оцінка ефективності en
dc.subject канали поширення en
dc.subject рекламна стратегія en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject медіапланування en
dc.subject реклама en
dc.subject situational approach en
dc.subject target audience en
dc.subject effectiveness evaluation en
dc.subject distribution channels en
dc.subject advertising strategy en
dc.subject marketing communications en
dc.subject media planning en
dc.subject advertising en
dc.title РЕКЛАМА ТА МЕДІА ПЛАНУВАННЯ en
dc.title.alternative ADVERTISING AND MEDIA PLANNING en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 216 en
opu.citation.lastpage 218 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию