eONPUIR

СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕМОЦІЙ НА СПОЖИВАЧІВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панченко, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Антіпова, Ольга Михайлівна
dc.contributor.author Panchenko, Maria Olexandrivna
dc.contributor.author Antipova, Olha Mykhailivna
dc.date.accessioned 2025-06-15T19:02:55Z
dc.date.available 2025-06-15T19:02:55Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15399
dc.description.abstract У статті розглядається концепція сенсорного маркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку через емоції. Аналізуються основні сенсорні стимули (зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові) та їхній вплив на прийняття рішень про купівлю. Окрему увагу приділено психологічним аспектам кольорового оформлення, сезонним змінам у сприйнятті реклами, а також національним особливостям трактування кольорів у різних культурах. Дослідження підтверджують, що сенсорний маркетинг є перспективним напрямом, що дозволяє підвищити лояльність споживачів до бренду та покращити їхній досвід взаємодії з продуктом. en
dc.description.abstract The article discusses the concept of sensory marketing as an effective tool for influencing consumer behavior through emotions. It analyzes the main sensory stimuli (visual, auditory, tactile, gustatory, and olfactory) and their impact on purchase decision-making. Special attention is given to the psychological aspects of color design, seasonal changes in advertising perception, as well as national characteristics in the interpretation of colors in different cultures. The research confirms that sensory marketing is a promising direction that can enhance consumer loyalty to the brand and improve their interaction experience with the product. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject вплив на споживачів en
dc.subject бренд en
dc.subject аудіомаркетинг en
dc.subject запах en
dc.subject колір en
dc.subject споживацька поведінка en
dc.subject емоції en
dc.subject сенсорний маркетинг en
dc.subject influence on consumers en
dc.subject brand en
dc.subject audio marketing en
dc.subject smell en
dc.subject color en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject emotions en
dc.subject sensory marketing en
dc.title СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕМОЦІЙ НА СПОЖИВАЧІВ en
dc.title.alternative SENSORY MARKETING: RESEARCHING THE IMPACT OF EMOTIONS ON CONSUMERS en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 207 en
opu.citation.lastpage 209 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию