eONPUIR

А/B ТЕСТУВАННЯ У МАРКЕТИНГУ: КОЛИ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЦЕЙ МЕТОД?

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панченко, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Гричан, Яна Вікторівна
dc.contributor.author Panchenko, Maria Alexandrovna
dc.contributor.author Hrychan, Yana Viktorivna
dc.date.accessioned 2025-06-15T19:16:44Z
dc.date.available 2025-06-15T19:16:44Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15401
dc.description.abstract А/B тестування є потужним інструментом у маркетингу, що дозволяє порівнювати дві версії маркетингового матеріалу (наприклад, веб-сторінки, рекламного оголошення, електронного листа) для визначення, яка з них працює краще. Цей метод допомагає оптимізувати маркетингові кампанії, підвищити конверсію та покращити досвід користувачів. У цій статті ми розглянемо, коли варто використовувати A/B тестування, які переваги та обмеження воно має, а також надамо практичні поради щодо проведення ефективних тестів. en
dc.description.abstract A/B testing is a powerful marketing tool that allows you to compare two versions of a marketing material (e.g., a web page, an ad, an email) to determine which one performs better. This method helps optimize marketing campaigns, increase conversions, and improve user experience. In this article, we will look at when to use A/B testing, what its advantages and limitations are, and also provide practical advice on how to conduct effective tests. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject маркетингові кампанії en
dc.subject статистичний аналіз en
dc.subject досвід користувача en
dc.subject електронний маркетинг en
dc.subject реклама en
dc.subject веб-сторінка en
dc.subject оптимізація en
dc.subject конверсія en
dc.subject маркетинг en
dc.subject A/B тестування en
dc.subject marketing campaigns en
dc.subject statistical analysis en
dc.subject user experience en
dc.subject e-marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject web page en
dc.subject optimization en
dc.subject conversion en
dc.subject marketing en
dc.subject A/B testing en
dc.title А/B ТЕСТУВАННЯ У МАРКЕТИНГУ: КОЛИ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЦЕЙ МЕТОД? en
dc.title.alternative A/B TESTING IN MARKETING: WHEN IS IT WORTH USING THIS METHOD? en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 210 en
opu.citation.lastpage 212 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию