eONPUIR

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.type

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.type

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Kapustyan, Iryna; Sokolovska, Zoya; Alyokhin, Alexei; Brutman, Anna; Капустян, Ірина Володимирівна; Капустян, Ирина Владимировна; Соколовська, Зоя Миколаївна; Соколовская, Зоя Николаевна; Альохін, Олексій Борисович; Алехин, Алексей Борисович; Брутман, Анна; Брутман, Анна (Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia / Novosibirsk State University of Economics and Management, Novosibirsk, Russia / University North, Koprivnica, Croatia / Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland / Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco / Polytechnic of Medimurje in Cakovec, Cakovec, Croatia, 2019-11-15)
    The article is devoted to the analysis of frameworks for measuring the World Economic Forum (WEF) and International Institute for Management Development (IMD) countries’ competitiveness for their compliance with general ...
  • Kapustyan, Iryna; Sokolovska, Zoya; Alyokhin, Alexei; Капустян, Ірина Володимирівна; Капустян, Ирина Владимировна; Соколовська, Зоя Миколаївна; Соколовская, Зоя Николаевна; Альохін, Олексій Борисович; Алехин, Алексей Борисович (Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia / Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland / University North, Koprivnica, Croatia / Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2018-09-27)
    The main problems in the field of advertising strategies development of enterprises, as one of the important factors in increasing the efficiency of their marketing, production and economic activity, are determined. The ...
  • Капустян, Ірина Володимирівна; Соколовська, Зоя Миколаївна; Капустян, Ирина Владимировна; Kapustyan, Iryna; Соколовская, Зоя Николаевна; Sokolovska, Zoia (Одеса: "ТЕС", 2017-10-31)
    Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового ...
  • Єсіна, Ольга Генадьївна; Лінгур, Любов Миколаївна; Есина, Ольга Геннадьевна; Yesina, Olha; Лингур, Любовь Николаевна; Lynhur, Liubov (НМетАУ, 2020-03-03)
    Досліджується корпоративна соціальна відповідальність. Визначено фактори, які спонукають бізнес застосовувати концепції КСВ в сучасних умовах господарювання. Проаналізовано основні проблеми КСВ, перешкоди і причини не ...
  • Журан, Олена Анатоліївна; Журан, Елена Анатольевна; Zhuran, Elena (Одесса, ОНПУ, 2013)
    Сегодня современные педагогические технологии акцентируют педагога на умения конструировать не только занятие, но и создавать особую педагогическую среду, в которой возможна активизация слушателей. Целью данного ...