eONPUIR

Просмотр НДРС каф. маркетингу по автору "2d58922c-bdc7-4693-915d-e7df6602ebe5"

Просмотр НДРС каф. маркетингу по автору "2d58922c-bdc7-4693-915d-e7df6602ebe5"

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Chukurna, Olena; Nitsenko, Vitalii; Kralia, Viktoriia; Sahachko, Yuliia; Morkunas, Mangirdas; Volkov, Artiom; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурная, Елена Павловна; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий Сергеевич; Краля, Вікторія; Краля, Виктория; Сахачко, Юлія; Сахачко, Юлия (2019-07)
    The article is devoted to the assessment of the transfer of exchange rates to domestic prices for the products of machine-building enterprises in Ukraine. It was made conclusion as a result of the study about the high value ...
  • Chukurna, Olena; Nitsenko, Vitalii; Mardani, Abbas; Streimikis, Justas; Gerasymchuk, Natalia; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурная, Елена Павловна; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий Сергеевич; Мардані, Аббас; Мардани, Аббас; Стреймикис, Юстас; Герасимчук, Наталія; Герасимчук Наталья (2019-12)
    The study used the following general scientific methods of theoretical and empirical research: a systematic approach – to justification for parametric index at set prices based on the additional premium for quality, based ...