eONPUIR

Дослідження споживчих уподобань на ринку нових автомобілів України в умовах кризи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Златова, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Zlatova, Iryna
dc.date.accessioned 2017-04-10T07:36:35Z
dc.date.available 2017-04-10T07:36:35Z
dc.date.issued 2014-07
dc.identifier.citation Златова, І. О. Дослідження споживчих уподобань на ринку нових автомобілів України в умовах кризи / І. О. Златова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2014. – № 5 (15). – С. 160–166. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2014/No5/160-166.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1862
dc.description.abstract В статті опубліковано результати маркетингових досліджень вподобань споживачів нових автомобілів. Проаналізовано основні джерела інформації, фактори та референтні групи, що впливають на вибір автомобіля. Детально проаналізовано сучасні вподобання спожи- вачів автомобілів щодо класу автомобіля, ємності двигуна, характеристик та технологій автомобіля, а також відношення до автомобільних брендів. Розроблено методику впливу на думку споживача на кожному з етапів вибору автомобіля. en
dc.description.abstract The results of marketing research of preferences of users of new cars are published in the article. Basic information sources, factors and reviewer groups which influence at choice of a car are analyzed. The modern preferences of users of cars are analyzed in relation to the class of car, capacity of engine, descriptions and technologies of car, and also attitude toward motor-car brands. The method of influence on opinion of car user is developed on each of the stages of choice of car en
dc.description.abstract В статье опубликованы результаты маркетинговых исследований предпочтений потребителей новых автомобилей. Проанализированы основные источники информации, факторы и референтные группы, которые влияют на выбор автомобиля. Детально проана- лизированы современные предпочтения потребителей автомобилей относительно класса автомобиля, емкости двигателя, характеристик и технологий автомобиля, а также отношения к автомобильным брендам. Разработана методика влияния на мнение потребителя на каждом из этапов выбора автомобиля. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject уподобання споживачів автомобілів en
dc.subject потреби споживачів нових автомобілів en
dc.subject маркетингові дослідження споживачів автомобілів en
dc.subject preferences of users of cars en
dc.subject necessities of users of new cars en
dc.subject marketing research of preferences of users of cars en
dc.subject предпочтения потребителей автомобилей en
dc.subject потребности потребителей новых автомобилей en
dc.subject маркетинговые исследования предпочтений потребителей автомобилей en
dc.title Дослідження споживчих уподобань на ринку нових автомобілів України в умовах кризи en
dc.title.alternative Research of consumer preferences at the market of new cars of Ukraine in the conditions of crisis en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій uk
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 160 en
opu.citation.lastpage 166 en
opu.citation.issue № 5 (15), 2014 en
opu.staff.id i.o.zlatova@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию