eONPUIR

Holistic approach as high educational trend

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Lapin, Oleksii
dc.contributor.author Лапін, Олексій Володимирович
dc.contributor.author Kirnesenko, Kateryna
dc.contributor.author Кірнесенко, Катерина Олександрівна
dc.contributor.author Vannik, Kateryna
dc.contributor.author Ваннік, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2017-04-11T07:11:26Z
dc.date.available 2017-04-11T07:11:26Z
dc.date.issued 2014-09
dc.identifier.citation Lapin, O. V., Kirnesenko, K. O., Vannik, K. O. (2014). Holistic approach as high educational trend. ECONOMICS: time realities, 5 (15), 208–212. en
dc.identifier.citation Lapin, O. V. Holistic approach as high educational trend / O. V. Lapin, K. O. Kirnesenko, K. O. Vannik // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2014. – № 5 (15). – Р. 208–212. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2014/No5/208-212.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1882
dc.description.abstract The article suggests holistic marketing approach for the development and output to a new level of higher education institutions (HEI). Examined the levels of marketing influence and variety of development strategies of educational institutions, analyzed the differences between actual results and those universities that are essential to modern society. Applied lateral marketing and shows the obtained results. en
dc.description.abstract В статті запропоновано холістичний маркетинговий підхід для розвитку та виведення на новий рівень діяльності закладів вищої освіти (ВНЗ). Розглянуто рівні маркетингового впливу та різновиди стратегій розвитку освітніх закладів, проаналізовано відмінності між реальними результатами ВНЗ та тими, що потребує сучасний соціум. Застосовано латеральний маркетингу та наведено отримані результати. en
dc.description.abstract В статье предложен холистический маркетинговый подход для развития и вывода на новый уровень деятельности высших учебных заведений (ВУЗ). Рассмотрены уровни маркетингового воздействия и разновидности стратегий развития образовательных учреждений, проанализированы различия между реальными результатами ВУЗов и теми, которые необходимы современному социуму. Применен латеральный маркетинг и приведены полученные результаты. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject lateral marketing en
dc.subject holistic marketing en
dc.subject breaks the education system en
dc.subject латеральний маркетинг en
dc.subject холістичній маркетинг en
dc.subject розриви en
dc.subject система освіти en
dc.subject бизнес-процессы en
dc.subject задача коммивояжера en
dc.subject CRM-система en
dc.title Holistic approach as high educational trend en
dc.title.alternative Холістичний підхід як тенденція розвитку вищої освіти en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 208 en
opu.citation.lastpage 212 en
opu.citation.issue №5(15), 2014 en
opu.staff.id a.v.lapin@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию