eONPUIR

Efficiency of HR-branding system in the management of enterprise personnel

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Chernyshova, Liliia
dc.contributor.author Чернишова, Лілія Іванівна
dc.contributor.author Borysenko, A.
dc.contributor.author Борисенко, А. С.
dc.date.accessioned 2017-04-13T06:54:53Z
dc.date.available 2017-04-13T06:54:53Z
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier.citation Chernyshova, L. I., Borysenko, A. S. (2016). Efficiency of HR-branding system in the management of enterprise personnel. ECONOMICS: time realities, 5 (27), 32–37. en
dc.identifier.citation Chernyshova, L. I. Efficiency of HR-branding system in the management of enterprise personnel / L. I. Chernyshova, A. S. Borysenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2016. – № 5 (27). – Р. 32–37. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2016/No5/32.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1901
dc.description.abstract The article is devoted to the definition of HR-branding place in the personnel management system, various approaches to allocated concepts are analysed and given its author's interpretation, factors, influencing a HR brand at each stage of work with personnel are researched. Justified the need for a systematic approach to managing the employer brand, providing for the implementation of turn-based strategic action. Particular attention was paid to assessing the effectiveness of HR-branding. It is necessary to keep track of how many candidates came on the recommendation of staff, to monitor the microclimate within the team, including among new staff, increase the efficiency of the human resources department. en
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню місця HR-брендингу в системі кадрового управління, проаналізовано різні підходи до виділеного поняття та наведено його авторське трактування, досліджено фактори, що впливають на HR-бренд на кожному з етапів роботи з кадрами. Обґрунтовано необхідність системного підходу до управління брендом роботодавця, що передбачає реалізацію покрокових стратегічних дій. Представлені рекомендації для поліпшення роботи з HR-брендом. Варто відстежувати, скільки кандидатів приходить за рекомендацією співробітників, стежити за мікрокліматом всередині колективу, в тому числі між новими кадрами, підвищувати ефективність діяльності відділу кадрів. en
dc.description.abstract Статья посвящена определению места HR-брендинга в системе кадрового управления, проанализированы различные подходы к выделенному понятия и приведены его авторская трактовка, исследованы факторы, влияющие на HR-бренд на каждом этапе работы с кадрами. Обоснована необходимость системного подхода к управлению брендом работодателя, предусматривающего реализацию пошаговых стратегических действий. Представлены рекомендации по улучшению работы с HR-брендом. Стоит отслеживать, сколько кандидатов приходит по рекомендации сотрудников, следить за микроклиматом внутри коллектива, в том числе между новыми кадрами, повышать эффективность деятельности отдела кадров. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject HR-brand HR-branding en
dc.subject human resources management en
dc.subject personnel management en
dc.subject employer brand en
dc.subject performance criteria en
dc.subject system management of HR-branding en
dc.subject HR-бренд en
dc.subject HR-брендінг en
dc.subject управління кадрами en
dc.subject кадровий менеджмент en
dc.subject бренд роботодавця en
dc.subject критерії ефективності en
dc.subject системне управління HR-брендінгом en
dc.subject HR-бренд en
dc.subject HR-брендинг en
dc.subject управление кадрами en
dc.subject кадровый менеджмент en
dc.subject бренд работодателя en
dc.subject критерии эффективности en
dc.subject системное управление HR-брендингом en
dc.title Efficiency of HR-branding system in the management of enterprise personnel en
dc.title.alternative Ефективність використання системи HR-брендінгу в управлінні кадрами підприємства en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра менеджменту ім. І.П. Продіуса uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 32 en
opu.citation.lastpage 37 en
opu.citation.issue №5(27), 2016 en
opu.staff.id l.i.chernyshova@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию