eONPUIR

Recently added

Інститут економіки та менеджменту: Recent submissions

  • Моор, Ілля Андрійович; Moor, Illya; Чумаченко, Тетяна Валеріївна; Chumachenko, Tatiana (Одеса, ОП, 2022)
    В роботі проведено аналіз властивостей напилених поверхнь деталей детонаційним методом для подальшого використання при відновлюванні робочих та підвищенні експлуатаційних ресурсів вузлів і деталей за рахунок застосування ...
  • Комарницька, Вікторія Вадимівна; Komarnytska, Victoria; Продіус, Юлія Іванівна; Prodius, Julia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена визначеню інструментів просування і продажів івент-заходів. Наведено шляхи інформування цільової аудиторії. Було проаналізовано найдієвішу стратегію просування заходу і найвпливовіший вид маркетингу у наш час.
  • Процей, Анна Сергіївна; Protsei, Anna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Кожному підприємцю хочеться привести якомога більше клієнтів у бізнес. Кожен бажає викластись на максимум заради них. Адже розуміють, що задоволені клієнти – запорука процвітання. Тільки де знайти, як залучити цих людей? ...
  • Присяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysyazhnikova, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена вивченню основ маркетингових досліджень. Було визначено головну мету та ціль маркетингових досліджень. Досліджено концепцію, види та об’єкти ринкового дослідження. Наведено головні обов’язки дослідника. ...
  • Осипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення.
  • Одинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга.
  • Наніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена виявленню ефективності використання емоцій у маркетингу. Було проаналізовано найпоширеніші приклади використання емоційного маркетингу і як та коли краще його використовувати
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Інтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще ...
  • Гричан, Яна Вікторівна; Hrychan, Yana; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Основною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація ринку - це досить складний за виконанням ...
  • Смоквіна, Ганна Анатоліївна; Мойсей, Анастасія Володимирівна; Smokvina, Ganna Anatoliivna; Moisei, Anastasia Volodymyrivna; Смоквина, Анна Анатольевна; Моисей, Анастасия Владимировна («Бізнес Інформ», 2021-12)
    У статті досліджено досвід розвинених країн з питань функціонування та регулювання ринку праці з метою визначення перспектив його розвитку в Україні. Проаналізовано ключові індикатори ринку праці України, США, ЄС, Китаю ...
  • Башинська, Ірина Олександрівна; Смоквіна, Ганна Анатоліївна; Bashynska, Iryna; Smokvina, Ganna; Башинская, Ирина Александровна; Смоквина, Анна Анатольевна (2022-04)
    У роботі окреслено основні проблеми сучасного ринку інтелектуальної власності в Україні. Проведено статистичний аналіз, здійснено прогноз компонентів інновацій України у світовому рейтингу та складових Інноваційного індексу ...
  • Yekimov, Sergey; Prodius, Oksana; Chelombitko, Tetiana; Poltorak, Anastasiia; Sirenko, Natalia; Dudnyk, Alla; Chernyak, Vladimir; Єкімов, Сергій; Продіус, Оксана Іванівна; Челомбітко, Тетяна; Полторак, Анастасія; Сіренко, Наталія; Дудник, Алла; Черняк, Володимир (2022)
    Abstract. Digital technologies allow automating the processing of large amounts of data and information flows. This creates conditions for making automatic management decisions and makes it possible to more effectively ...
  • Чукурна, Олена Павлівна; Chukurna, O.; Ніценко, В. С. ; Nitsenko, V.; Тюхтенко, Н. А. ; Tyukhtenko, N.; Ломоносова, О. Е. ; Lomonosova, O.;  Жартай, Ж. М.; Zhartay, Z.; Добровольський, Віталій Володимирович; Dobrovolskyi, Vitaly (2022)
    Мета. Розроблення методики щодо обґрунтування зеленого підходу при формуванні стійкої системи екологічної логістики. Методика. У процесі дослідження були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи: кореляційний ...
  • Журан, Олена Анатоліївна; Журан, Елена Анатольевна; Juran, Olena; Капустян, Ірина Володимирівна; Капустян, Ирина Владимировна; Kapustyan, Irina; Лінгур, Любов Миколаївна; Лингур, Любовь Николаевна; Lingur, Liubov (Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021-11-19)
  • Єсіна, Ольга Генадіївна; Есина, Ольга Геннадьевна; Esina, Olga; Лінгур, Любов Миколаївна; Лингур, Любовь Николаевна; Lingur, Liubov (ОНПУ, 2019-11-28)
    Розглянути існуючи інформаційні системи та технології інжинірінгу бізнес-процесів підприємств; проблеми впроваждення ІТ-технології; проведен аналіз вибору ІТ-технології та визначени основні шляхи вирішення проблем ...
  • Єсіна, Ольга Генадіївна; Есина, Ольга Геннадьевна; Esina, Olga; Лінгур, Любов Миколаївна; Лингур, Любовь Николаевна; Lingur, Liubov (2020-11-25)
    Місце корпоративної соціальної відповідальності в стратегічної карті підприємства. Застосування принципів КСВ як одного з елементів стратегії розвитку та управління компанією.
  • Журан, Олена Анатоліївна; Журан, Елена Анатольевна; Juran, Olena; Лінгур, Любов Миколаївна; Лингур, Любовь Николаевна; Lingur, Liubov (Державний університет "Одеська політехніка", 2021-11-25)
    Розглянути інстітуційне, нормативне-правове та стандарти зеленої сертифікації в будівництві у порівнянні з харчової промисловістю
  • Лінгур, Любов Миколаївна; Лингур, Любовь Николаевна; Lingur, Liubov; Кособуцька, Регіна Олександрівна; Кособуцкая, Регина Александровна; Kosobucka, Regina (ОНПУ, 2019-11-28)
    Розглянути можливості використання корпоративного порталу підприємства для просування практик корпоративної соціальної відповідальності.
  • Альхаммаді Талеб Абдулла Мохамед Алі; Альхаммади Талеб Абдулла Мохаммед Али; Alhammadi Taleb Abdullah Mohamed Ali (2021-11)
  • Альнуаімі Хамед Рашид Саєд Абдулла; Альнуаими Хамед Рашид Саед Абдулла; Alnuaimi Hamed Rashed Sayed Abdullah (2021-11)