eONPUIR

Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Bаzhanova, А.Yu.
dc.contributor.author Suryaninov, M . G .
dc.contributor.author Shotadze, G . B .
dc.contributor.author Бажанова, А . Ю .
dc.contributor.author Сур’янінов, М . Г .
dc.contributor.author Шотадзе, Г . Б .
dc.date.accessioned 2017-05-10T19:02:12Z
dc.date.available 2017-05-10T19:02:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Bаzhanova, А.Yu., Suryaninov, M. G., Shotadze, G. B. (2015). Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet, Pratsi, 2 (46), 138-144. en
dc.identifier.citation Bаzhanova, А.Yu. Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity / А.Yu. Bаzhanova, M . G . Suryaninov,G. B. Shotadze // Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi. - Odesa, 2015. - Iss. 2 (46). - P. 138-144. en
dc.identifier.issn 2076-2429
dc.identifier.issn 2223-3814
dc.identifier.uri http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/138-144.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2309
dc.description.abstract The article considers the construction of a mathematical model for accounting the geometric nonlinearity at finite elements method. The built model takes into account the changes in system stiffness matrix when changing its shape. In quality of an object to compare the results of numerical studies on different models with experimental ones selected is the UAZ automobile spring: symmetric semi-elliptic damper, consisting of fifteen sheets. All numerical studies were performed with two CAD systems: the first one ANSYS, a “heavy” packages representative group, and the SolidWorks, which refers to the average complexity level packages. The results analysis suggests that the traditional nonlinearity model obtained from ANSYS and SolidWorks give approximately the same results at the maximum point of 20,6 % differing from the field experiment data. Using the proposed model, the difference is reduced up to 7,95 % en
dc.description.abstract Розглянуто побудову математичної моделі для врахування геометричної нелінійності в методі кінцевих елементів. Побудована модель дозволяє враховувати зміну матриці жорсткості системи при зміні її форми. Як об’єкт для порівняння результатів чисельних досліджень на різних моделях з результатами експерименту обрано ресору автомобіля УАЗ — симетричну напівеліптичну ресору, що складається з п’ятнадцяти листів. Всі чисельні дослі- дження виконано у двох САПР: ANSYS — представник групи важких пакетів — і SolidWorks, який відноситься до середнього рівня. Розроблено пакети автоматизованого проектування, призначені для розширення можливостей іс- нуючих САПР. Аналіз отриманих результатів дозволяє зробити висновок про те, що традиційні моделі нелінійності в ANSYS і SolidWorks дають приблизно однакові результати, які в точці максимуму на 20,6 % відрізняються від даних натурного експерименту. При використанні запропонованої моделі ця відмінність знижується до 7,95 % en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessa Politechnic University en
dc.subject mathematical mode en
dc.subject geometric nonlinearity en
dc.subject CAD en
dc.subject finite element method en
dc.subject ANSYS en
dc.subject SolidWorks en
dc.subject математична модель en
dc.subject геометрична нелінійність en
dc.subject САПР en
dc.subject метод кінцевих елементів en
dc.title Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity en
dc.title.alternative е. Кінцево-елементна математична модель геометричної нелінійності. en
dc.type Article en
opu.citation.journal Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi en
opu.citation.firstpage 138 en
opu.citation.lastpage 144 en
opu.citation.issue 2(46) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию