Досліджується специфічне керування електроприводом механізму обертання за умови забез-
печення щонайбільшої швидкодії та одночасно гасіння коливань підвішеного вантажу. Розглядається та ана-
лізується залежність часу перехідного процесу механізму обертання від зміни довжини линви підвішеного ва-
нтажу, надаються рекомендації щодо вибору довжини линви для мінімального часу і керування в один етап.
Specific control of electric drive of rotating mechanism for high processing speed guaranteeing and for
damping of the suspended load oscillations is researched. Dependence of rotating mechanism’s transient process time
on cable length is considered and analyzed, recommendations according to the choice of cable length of suspended
load for the minimal time and one step control are given.
Исследуется специфическое управление електроприводом механизма поворота для обеспече-
ния наилучшего быстродействия и одновременно гашения колебаний подвешенного груза. Рассматривается и
анализируется зависимость времени переходного процесса механизма поворота от изменения длины каната
подвешенного груза, приводятся рекомендации по выбору длины каната для минимального времени и управле-
ния в один этап.