Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Petrov, L . M . | |
dc.contributor.author | Borisenko, T . M . | |
dc.contributor.author | Lysyi, O . V . | |
dc.contributor.author | Петров, Л . М . | |
dc.contributor.author | Борисенко, Т . М . | |
dc.contributor.author | Лисий, О . В . | |
dc.date.accessioned | 2017-05-11T08:59:09Z | |
dc.date.available | 2017-05-11T08:59:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Petrov, L. M., Borisenko, T. M., Lysyi, O. V. (2015). Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet, Pratsi, 3 (47), 35-40. | en |
dc.identifier.citation | Petrov, L. M. Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element / L. M. Petrov, T. M. Borisenko, O. V. Lysyi // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2015. - Вип. 3 (47). - P. 35-40. | en |
dc.identifier.issn | 2076-2429 | |
dc.identifier.issn | 2223-381 | |
dc.identifier.uri | http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1452621927.pdf | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2331 | |
dc.description.abstract | The traction characteristics are important for ensuring of moto r vehicle work process. In providing the traction characteristi cs the average velocity of mobile energetic tran sport grows, energy costs for work process execution are uprating and operation costs are reducing. The implementation of traction characteristics is perfor med by transmission of mobile energetic transport. Aim: The aim of the work is improvement of torque transfer technology from the engine to the wheel driving forces through the establishment of new construc tion of divided weight vehicle transmission. Materials and Methods: Consider a motor vehicle of divided weight with unifying energetic element which performs rotary motions relative to the vehicle frame. Results: It was shown that, the momentum which creates the rotational motion depends on the module and the direction of rotation speed of th e unifying energetic element. For the first time, the technology and design of vehicle transmission which differs from previous designs by sign ificant simplifying of the torque transmission from the engine to driving wheels at increased value of effi ciency coefficient were proposed. | en |
dc.description.abstract | Тягово - зчіпні властивості мають велике значення для забезпечення робочого про - цесу автомобільного транспортного засобу . При забезпеченні тягово - зчіпних властивостей збільшується середня швидкість пере - міщення мобільного енергетичного засобу , підвищується значення енерговитрат на виконання робочого процесу , а витрати на експлуатацію зменшуються . Забезпечення реалізації тягово - зчіпних властивостей здійснює трансмісія мобільного енергетичного засобу . Мета : Метою роботи є удосконалення технології передачі крутного моменту від двигуна до колісних рушіїв шляхом створення нової конструкції трансмісії автомобільного транспортного засобу розділеної ваги . Матеріали і методи : У якості меха - нічної системи розглядався автомобільний транспортний засіб розділеної ваги , у якому поєднуючий енергетичний елемент здійс - нює обертальний рух відносно рами . Результати : Показано , що момент , який створює обертальний рух , залежить від модуля та напрямку абсолютних швидкостей повороту поєднуючого енергетичного елементу . Вперше запропонована технологія та конструк - ція трансмісії автомобіля , який відрізняється від попередніх конструкцій значним спрощенням передачі крутного моменту від дви - гуна до ведучих коліс при підвищеному значенні коефіцієнту корисної дії . | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Odessa Polytechnic University | en |
dc.subject | transmission | en |
dc.subject | torque | en |
dc.subject | circular force | en |
dc.subject | thrust force | en |
dc.subject | angular speed ratio | en |
dc.subject | трансмісія | en |
dc.subject | крутний момент | en |
dc.subject | колове зусилля | en |
dc.subject | осьове зусилля | en |
dc.subject | передаточне відношення | en |
dc.title | Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element. | en |
dc.title.alternative | Фізико - математична модель автомобільного транспортного засобу розділеної ваги з поєднуючим енергетичним елементом . | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.journal | Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi | en |
opu.citation.firstpage | 35 | en |
opu.citation.lastpage | 40 | en |
opu.citation.issue | 3(47) | en |