eONPUIR

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.kafedra

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.kafedra

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Рrodius, Yuliia; Продіус, Юлія Іванівна; Kolomiiets, Vladyslava; Коломієць, Владислава Юріївна (Odessa National Polytechnic University, 2014-11)
    There were considered the essence and definition of the marketing mix, marketing system in international business activity and defined the key tools to improve its performance on foreign markets in this article
  • Prodius, Oksana; Продіус, Оксана Іванівна; Bohoslovov, Vladyslav; Богословов, Владислав Борисович (Odessa National Polytechnic University, 2014-08)
    The theoretical aspects and the main trends in the formation of strategic management were observed. Comparative characteristics of strategic management on domestic and foreign enterprises were described. Investigated ...
  • Ковтуненко, Ксенія Валеріївна; Kovtunenko, Kseniia; Подмазко, О. М.; Podmazko, О. (Одеський національний політехнічний університет, 2014-12)
    У статті розглядаються теоретичні аспекти виникнення та розвитку тіньової економіки. Здійснено аналіз чинників об'єднаних в групи: економічні, соціальні, політичні, правові, психологічні (природа людини), етичні. ...
  • Коломина, Ольга Борисовна; Коломіна, Ольга Борисівна; Kolomina, Olha (Одесский национальный политехнический университет, 2014-12)
    В данной статье был подан на рассмотрение основные научно-методические подходы определения категории «интеллектуальный капитал». Также был представлен сравнительный анализ различных подходов к определению термина