eONPUIR

Інтегровані та бінарні заняття – дієвий засіб формування професійної компетенції майбутніх молодших спеціалістів під час природничої підготовки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Подозьорова, А. В.
dc.contributor.author Podozerova, A.
dc.contributor.author Литвиненко, Т. О.
dc.contributor.author Litvinenko, T.
dc.date.accessioned 2017-05-16T12:20:40Z
dc.date.available 2017-05-16T12:20:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Подозьорова, А. В. Інтегровані та бінарні заняття – дієвий засіб формування професійної компетенції майбутніх молодших спеціалістів під час природничої підготовки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації / А. В. Подозьорова, Т. О. Литвиненко // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2013. – Вип. 3 (4). – С. 212–218. uk
dc.identifier.issn 2307-4752
dc.identifier.uri http://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik4/pdf/29.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2602
dc.description.abstract У статті аналізуються поняття «інтегроване заняття», «бінарні заняття». Розглядаються шляхи формування професійних компетенцій студентів під час проведення інтегрованих бінарних занять з фізики, хімії з досвіду роботи викладачів Херсонського політехнічного коледжу Одеського національного політехнічного університету. en
dc.description.abstract “Integrated lessons”, “binary lessons” concepts are analyzed in this article. Methods of professional competence forming during conducting integrated binary lessons in Physics and Chemistry are considered. The aim of the lessons is exchanging the teachers’ working experience of Kherson polytechnic college of Odessa national polytechnic university. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Інтегровані та бінарні заняття – дієвий засіб формування професійної компетенції майбутніх молодших спеціалістів під час природничої підготовки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації en
dc.title.alternative Integrated and binary lessons are forming methods of professional competence for future junior specialists during natural science training at High Schools I-II grade en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві en
opu.citation.firstpage 212 en
opu.citation.lastpage 218 en
opu.citation.issue 3(4) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию