eONPUIR

Modelling of autmobile building enterprises’ innovations diffusion

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Yashkina, Oksana
dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2017-05-18T07:25:09Z
dc.date.available 2017-05-18T07:25:09Z
dc.date.issued 2014-01
dc.identifier.citation Yashkina, O. I. (2014). Modelling of autmobile building enterprises’ innovations diffusion. ECONOMICS: time realities, 1 (11), 147–154. en
dc.identifier.citation Yashkina, O. I. Modelling of autmobile building enterprises’ innovations diffusion / O. I. Yashkina // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2014. – № 1 (11). – Р. 147–154. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2014/No1/147-154.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2713
dc.description.abstract The paper analyzes passenger cars sales and identifies factors of manufacturers` and dealers`innovation activity that affect them. The study identifies three types of demand for cars: classic, Christmas and autumn. Sales forecasts for certain popular brands of cars Ukraine for 2014 are obtained. en
dc.description.abstract У статті проаналізовано збут легкових автомобілів та виявлено фактори інноваційної діяльності виробників та дилерів, які впливають на нього. За результатами дослідження виявлено три види попиту на легкові автомобілі: класичний, новорічний та осінній. Отримано прогнози продажу певних популярних в Україні марок легкових автомобілів на 2014 рік. en
dc.description.abstract В статье проанализированы продажи легковых автомобилей и выявлены факторы инновационной деятельности производителей и дилеров, которые влияют на них. По результатам исследования выявлено три вида спроса на легковые автомобили: классический, новогодний и осенний. Получены прогнозы продаж определенных популярных в Украине марок легковых автомобилей на 2014 год. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject diffusion of innovations en
dc.subject mathematical modeling en
dc.subject seasonality of demand en
dc.subject time series decomposition en
dc.subject automakers en
dc.subject дифузія інновацій en
dc.subject математичне моделювання en
dc.subject сезонність попиту en
dc.subject декомпозиція часового ряду en
dc.subject автомобілебудівні підприємства en
dc.subject диффузия инноваций en
dc.subject математическое моделирование en
dc.subject сезонность спроса en
dc.subject декомпозиция временного ряда en
dc.subject автомобилестроительные предприятия en
dc.title Modelling of autmobile building enterprises’ innovations diffusion en
dc.title.alternative Моделювання дифузії інновацій автомобілебудівних підприємств en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 147 en
opu.citation.lastpage 154 en
opu.citation.issue № 1 (11), 2014 en
opu.staff.id yashkina@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию