eONPUIR

Спосіб рівномірного розподілення ваги між колісними рушіями.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Петров, Л . М .
dc.contributor.author Лисий, О . В .
dc.contributor.author Петров, Л . Н .
dc.contributor.author Лысый, А . В .
dc.contributor.author Petrov, L . M .
dc.contributor.author Lysyi, A . V .
dc.date.accessioned 2017-05-22T17:22:40Z
dc.date.available 2017-05-22T17:22:40Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Петров, Л . М . Спосіб рівномірного розподілення ваги між колісними рушіями / Л. М. Петров, О. В. Лисий // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2014. - Вип. 2 (44). - С. 54-58. uk
dc.identifier.issn 2076-2429
dc.identifier.issn 2223-3814
dc.identifier.uri http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1419502669.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2761
dc.description.abstract Розглянуто рі- шення задачі розподілення зчіпної ваги між колісними рушіями та створення дотичної сили тяги в зоні контакту кожного рушія з опорною поверхнею у повній відповідності з зчіпною вагою на колісному рушії. Приведено конс- труктивне рішення мобільного енергетичного засобу з розподіленням ваги між колісними рушіями та відповідним розподіленням допоміжної сили тяги між колісними рушіями. Метою дослідження є розробка мобільного енергетич- ного засобу з розподіленням ваги між колісними рушіями. Наукова задача дослідження полягає у виявленні зв’язку між розподіленнями зчіпної ваги між колісними рушіями та дотичної сили тяги, яка може виникати при коченні цих колісних рушіїв по опорній поверхні. Розглянуті питання можуть бути використані для оптимального навантаження колісних рушіїв дотичною силою тяги та підвищення ККД роботи. Отримані конструктивні рішення для мобільного енергетичного засобу з розподіленою вагою, який рухається по опорній поверхні на пневматичних шинах, де вико- нується робота деформування шини проти сил опору, можуть бути використані для розрахунку якісних показників колісних рушіїв. en
dc.description.abstract Рас- смотрено решение задачи распределения сцепного веса между колесными движителями и создание касательной си- лы тяги в зоне контакта каждого движителя с опорной поверхностью в полном соответствии с сцепным весом на колесном движителе. Приведено конструктивное решение мобильного энергетического средства с распределением веса между колесными движителями и соответствующим распределением вспомогательной силы тяги между колес- ными движителями. Целью исследования является разработка мобильного энергетического средства с распределе- нием веса между колесными движителями. Научная задача исследования заключается в выявлении связи между рас- пределением сцепного веса между колесными движителями и касательной силы тяги, которая может возникать при качении этих колесных движителей по опорной поверхности. Рассмотренные вопросы могут быть использованы для оптимальной нагрузки колесных движителей касательной силой тяги и повышения КПД работы. Полученные конст- руктивные решения для мобильного энергетического средства с распределенной весом, который движется по опор- ной поверхности на пневматических шинах, где осуществляется работа по деформированию шины против сил со- противления, могут быть использованы для расчета качественных показателей колесных движителей. en
dc.description.abstract The article deals with the problem of trailing weight distribution between wheel drivers and the tangent traction creating in the each gear’s contact zone to the supporting surface in full compliance with the wheel gear’s trailing weight. Exposed is a constructive solution of portable traction augmenter with the weight distribution and corresponding auxiliary traction distribution between wheel drivers. The research aim consisted in designing a portable traction augmenter maintaining the weight distribution between wheel drivers. The researched problem relates to revealing the relation between the wheel drivers’ trailing weight distribution and the tangential traction arising when these wheel drivers are rolling along the supporting surface. The considered questions can be used for wheel drivers’ optimal loading with tangential traction and consecutive efficiency improving. The obtained structural design solutions for a portable traction augmenter with distributed weight moving along the supporting surface on pneumatic tires, when tire deformation work takes place opposing to the resistance force can be used to calculate wheel drivers’ quality factors. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa Politechnic University en
dc.subject колісний рушій en
dc.subject трактор en
dc.subject мобільний енергетичний засіб en
dc.subject розподілення ваги en
dc.subject кероване колесо en
dc.subject технологічний міст en
dc.subject прототип en
dc.subject колесный движитель en
dc.subject мобильное энергетическое средство en
dc.subject распределение веса en
dc.subject управляемое колесо en
dc.subject технологический мост en
dc.subject wheel driver en
dc.subject tractor en
dc.subject portable traction augmenter en
dc.subject weight distribution en
dc.subject driven wheel en
dc.subject service bridge en
dc.subject prototype en
dc.title Спосіб рівномірного розподілення ваги між колісними рушіями. en
dc.title.alternative Способ равномерного распределения веса между колесными движителями. en
dc.title.alternative A method of uniform weight distribution between the wheel driving gears. en
dc.type Article en
opu.citation.journal Pratsi en
opu.citation.firstpage 54 en
opu.citation.lastpage 58 en
opu.citation.issue 2(44) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию