eONPUIR

Маркетингове дослідження ринку сільськогосподарської продукції та його сегментація

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Златова, І. О.
dc.contributor.author Більмак, А.
dc.date.accessioned 2017-06-14T08:13:26Z
dc.date.available 2017-06-14T08:13:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Більмак, А. Маркетингове дослідження ринку сільськогосподарської продукції та його сегментація / А. Більмак, І. О. Златова // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 51-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрів, 25-27 трав. 2016 р. - Одеса, 2016. - Вип. 51. - С. 51-54. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_51/6/6-40.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3219
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національгний політехнічний університет en
dc.title Маркетингове дослідження ринку сільськогосподарської продукції та його сегментація en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 51 en
opu.citation.lastpage 54 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.staff.id i.o.zlatova@opu.ua
opu.conference.dates 25-27 травня 2016 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию