eONPUIR

Розробка плану маркетингу виходу на міжнародний ринок (на прикладі ПАТ «Лукойл - Одеський нафтопереробний завод»)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Заєць, Микола Артемович
dc.contributor.author Zaiets, Mykola
dc.contributor.author Сатир, Ю. В.
dc.contributor.author Satyr, Y.
dc.date.accessioned 2017-06-26T08:16:39Z
dc.date.available 2017-06-26T08:16:39Z
dc.date.issued 2013-01
dc.identifier.citation Заєць, М. А. Розробка плану маркетингу виходу на міжнародний ринок (на прикладі ПАТ «Лукойл - Одеський нафтопереробний завод») / М. А. Заєць, Ю. В. Сатир // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2013. – № 1 (6). – С. 55–59. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2013/No1/55-59.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3622
dc.description.abstract Стаття присвячена ролі маркетингової діяльності у виході підприємства на міжнародний ринок. Особливої уваги заслуговує модель виходу на зовнішній ринок, стратегії конкуренції в нафтовому бізнесі та розробка програми маркетингу на підприємстві en
dc.description.abstract The article focuses on the role of marketing in the equipment is in the international market. Special attention should model the foreign market, competitive strategies in the oil business and the development of marketing programs en
dc.description.abstract Статья посвящена роли маркетинговой деятельности в выходе предприятия на международный рынок. Особого внимания заслуживает модель выхода на внешний рынок, стратегии конкуренции в нефтяном бизнесе и разработка программы маркетинга en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject план маркетингу en
dc.subject ефективність en
dc.subject підприємство en
dc.subject зовнішній ринок en
dc.subject продукція en
dc.subject нафтопродукти en
dc.subject реклама en
dc.subject marketing plan en
dc.subject efficiency en
dc.subject enterprise en
dc.subject foreign markets en
dc.subject products en
dc.subject petroleum products en
dc.subject advertising en
dc.subject план маркетинга en
dc.subject эффективность en
dc.subject предприятие en
dc.subject внешний рынок en
dc.subject продукция en
dc.subject нефтепродукты en
dc.subject реклама en
dc.title Розробка плану маркетингу виходу на міжнародний ринок (на прикладі ПАТ «Лукойл - Одеський нафтопереробний завод») en
dc.title.alternative Marketing plan development in the international market (for example PC "Lukoil - Odessa refinery") en
dc.type Article en
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 55 en
opu.citation.lastpage 59 en
opu.citation.issue №1(6), 2013 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию