eONPUIR

Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.date.accessioned 2017-06-26T08:41:33Z
dc.date.available 2017-06-26T08:41:33Z
dc.date.issued 2013-01
dc.identifier.citation Окландер, М. А. Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М. А. Окландер // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2013. – № 1 (6). – С. 65–70. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2013/No1/65-70.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3632
dc.description.abstract В статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведена класифікація підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торгівельної мережі. en
dc.description.abstract The theoretic-applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing on acceptance of price decisions in a retail business are considered in the article. Classification of enterprises of retail business is resulted. Maintenance of concept is exposed formats of shops of point-of-sale network. en
dc.description.abstract В статье рассмотрены теоретико-прикладные положения формирования механизмов ценообразования и факторов, влияющих на принятие ценовых решений в розничной торговле. Приведена классификация предприятий розничной торговли. Раскрыто содержание понятия форматы магазинов торговой сети. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject підприємства роздрібної торгівлі en
dc.subject конкурентоспроможність en
dc.subject методи ціноутворення en
dc.subject споживча цінність en
dc.subject управління зв’язками із споживачами en
dc.subject товар en
dc.subject формати магазинів en
dc.subject enterprises of retail business en
dc.subject competitiveness en
dc.subject methods of pricing en
dc.subject consumer value en
dc.subject management connections with users en
dc.subject commodity en
dc.subject formats of shops en
dc.subject предприятия розничной торговли en
dc.subject конкурентоспособность en
dc.subject методы ценообразования en
dc.subject потребительская ценность en
dc.subject управления связями с потребителями en
dc.subject товар en
dc.subject форматы магазинов en
dc.title Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі en
dc.title.alternative Pricing as a factor improving competitiveness of enterprises retail trade en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 65 en
opu.citation.lastpage 70 en
opu.citation.issue №1(6) en
opu.staff.id oklander@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию