Теорії, які були побудовані для пояснення зростання
великих компаній не пристосовані для пояснення
подібного явища для малих та середніх компаній, але
зростання має важливе значення для виживання малого
та середнього бізнесу. Ця теоретична стаття спрямована
на виявлення розуміння феномену зростання малих та середніх підприємств, представлених в літературі та попередніх дослідженнях і перспективи подальших досліджень.
Теории, которые были построены для объяснения роста крупных компаний не приспособлены для объяснения этого явления для малых и средних компаний, но рост имеет важное значение для выживания малого и среднего бизнеса. Эта теоретическая статья направлена на выявление понимания феномена роста малых и средних компаний, представленных в литературе и предыдущих исследованиях и перспективы дальнейших исследований.
Theories, developed to explain the growth of large companies, are not adapted to explain the phenomenon in small and medium companies, but growth is important for the survival of small businesses. This theoretical article aimed to identify the understandings of the phenomenon of the growth of small and medium companies presented in the literature and previous researches and the perspectives of future studies.