eONPUIR

Моделювання частотних характеристик планетарного колісного редуктора

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гутиря, С. С.
dc.contributor.author Яглінський, В. П.
dc.contributor.author Чанчін, А. М.
dc.date.accessioned 2017-10-12T02:34:50Z
dc.date.available 2017-10-12T02:34:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Гутиря, С. С. Моделювання частотних характеристик планетарного колісного редуктора / С. С. Гутиря, В. П. Яглінський, А. М. Чанчін // Вісн. Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – № 1 (975). – С. 35–43. en
dc.identifier.issn 2079-0775
dc.identifier.uri http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2585
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5750
dc.description.abstract Динамічна модель планетарного колісного редуктора у складі трансмісії тролейбуса подана у вигляді багатомасової лінійної коливної системи. Досліджено вплив кількості сателітів, жорсткості їх опор та жорсткості півосі провідного моста на головні частоти вільних коливань системи. Встановлено можливість варіації значень першої та другої головних частот редуктора в широкому інтервалі частот­ного спектру Отримані результати з визначення власних частот редуктора є необхідною основою для дослідження збурених коливань системи, розробки методів зниження віброактивності джерел збурення, а також рішення задач віброзахисту трансмісії тролейбусів. en
dc.description.abstract Динамическая модель планетарного колесного редуктора в составе трансмиссии троллейбуса представлена в виде многомассовой линейной колебательной системы. Исследовано влияние ко­ личества сателлитов, жесткости их опор и жесткости полуоси ведущего моста на главные частоты свободных колебаний системы. Показана возможность вариации значений первой и второй глав­ ных частот редуктора в широком интервале частотного спектра. Полученные результаты опреде¬ ления собственных частот редуктора являются необходимой основой для исследования вынуж¬ денных колебаний системы, разработки методов снижения виброактивности источника возбуж¬ дения, а также решения задач виброзащиты трансмиссии троллейбусов. en
dc.description.abstract A dynamic model of the planetary wheel gear in trolleybus transmission is represented as a linear oscillatory multimass system. The effect of the number of satellites, their stiffness and rigidity of supports half-bridge is researched on main frequency of free oscillations of the system. The possibility of variations of first and second frequencies values of main gear is shown in a wide range of frequency spectrum. These results of determination the natural frequencies of the gearbox are necessary foundation for study of forced vibrations of the system, developing of methods for reducing the vibration activity of excitation source and task solution of vibration protection for trolleybuses transmission. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher НТУ "ХПІ" en
dc.subject динамічна модель en
dc.subject власні частоти en
dc.subject вільні коливання en
dc.subject моделювання en
dc.subject частотна характеристика en
dc.subject планетарний колісний редуктор en
dc.subject динамическая модель en
dc.subject частотная характеристика en
dc.subject планетарный колесный редуктор en
dc.subject моделирование en
dc.subject свободные колебания en
dc.subject собственные частоты en
dc.subject dynamic model en
dc.subject planetary wheel gear en
dc.subject eigenfrequencies en
dc.subject free oscillation en
dc.subject modeling en
dc.subject frequency characteristic en
dc.title Моделювання частотних характеристик планетарного колісного редуктора en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра підйомно-транспортного та робототехнічного обладнання
opu.kafedra Кафедра машинознавства та деталей машин
opu.citation.journal Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" en
opu.citation.firstpage 35 en
opu.citation.lastpage 43 en
opu.citation.issue № 1 (975) en
opu.staff.id hutyria@opu.ua en
opu.staff.id v.p.yaglinskiy@opu.ua en
opu.staff.id chanchin@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию