eONPUIR

Моделювання показників жорсткості епіциклу планетарного колісного редуктора

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чанчін, А. М.
dc.date.accessioned 2017-10-13T02:24:59Z
dc.date.available 2017-10-13T02:24:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чанчін, А. М. Моделювання показників жорсткості епіциклу планетарного колісного редуктора / А. М. Чанчін // Вісн. Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Проблеми мех. приводу. – Харків, 2015. – № 34 (1143). – С. 144-153. uk
dc.identifier.issn 2079-0791
dc.identifier.uri http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17071
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5763
dc.description.abstract На основі розроблених аналітичних моделей деформованого стану епіциклу у складі планетарних колісних редукторів тролейбусів отримано функцію зведеної питомої жорсткості, що дозволяє враховувати не тільки пружні деформації зубців та ободу під дією експлуатаційних навантажень, але й розміри утомної тріщини у процесі її розвитку. За даними аналізу експлуатаційних ушкоджень досліджено кінетику втомних тріщин на ободі епіциклів. Встановлено, що за наявності тріщини показник зведеної жорсткості епіциклу зменшується пропорційно розмірам тріщини, що сприяє виникненню параметричного резонансу в умовах віброударних режимів коливань та підтверджує можливість однозначної вібродіагностики втомних тріщин епіциклу в умовах тролейбусних депо. en
dc.description.abstract On the basis of developed analytical models of an epicycle as a part of planetary wheel gear of trolleybus it is received a function of the specific rigidity considering the crack sizes, elastic deformations of teeths and of a rim of an epicycle under the influence of operational loadings. According to the analysis of operational damages the kinetics of fatigue cracks in a rim of epicycle is investigated. It is established that in epicycles with rather thin rim the kinetics of a fatigue crack totals three stages. The crack arising in a hollow between teeth is directed on a normal to a hollow surface, and after an exit to an external surface turns in thickness of a rim where under the influence of sign-variable flexural tension develops parallel to an axis. Final destruction of a rim is observed on a site of spline connection of an epicycle with the gearbox casing in section at an angle 25…40°. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher НТУ "ХПІ" en
dc.subject трансмісія тролейбусів en
dc.subject пружні деформації en
dc.subject утомна тріщина en
dc.subject спектр вібрацій en
dc.subject epicycle en
dc.subject elastic deformations en
dc.subject fatigue crack en
dc.subject spectrum of vibrations en
dc.title Моделювання показників жорсткості епіциклу планетарного колісного редуктора en
dc.title.alternative Modeling stiffness values of epicycle planetary wheel gear en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра машинознавства та деталей машин
opu.citation.journal Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" en
opu.citation.firstpage 144 en
opu.citation.lastpage 153 en
opu.citation.issue № 34 (1143) en
opu.staff.id chanchin@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию