The article identifies and analyses quantitative and qualitative characteristics of small industry, on which formulated the basic directions of management decisions, which are selling and buying. Defined the composition of management solutions (accumulated research and related accumulated as a resource) and the factors influencing the decision making process for small industrial enterprises second and third of the simplified tax system
У статті визначені і проаналізовані кількісні та якісні характеристики малих промислових підприємств, на підставі яких сформульовані основні напрямки прийняття управлінських рішень, якими є продаж та покупка. Визначені складові управлінського рішення (акумульований дослід та відповідної якості акумульований ресурс), а також фактори впливу на процес прийняття управлінських рішень для малих промислових підприємств другої та третьої групи спрощеної системи оподаткування.
В статье определены и проанализированы количественные и качественные характеристики малых промышленных предприятий, на основании которых сформулированы основные направления принятия управленческих решений, которыми является продажа и покупка. Определены составляющие управленческого решения (аккумулированный опыт и соответствующего качества аккумулированный ресурс), а также факторы, влияющие на процесс принятия управленческих решений для малых промышленных предприятий второй и третьей группы упрощенной системы налогообложения.