eONPUIR

Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.date.accessioned 2018-01-15T16:40:23Z
dc.date.available 2018-01-15T16:40:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Окландер, М. Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12 en
dc.identifier.issn 1606-3732
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6822
dc.description.abstract В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якогоможна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації діє у національних професійних асоціаціях світу. Це світовий досвід. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: Вид-во КНЕУ ім. Вадима Гетьмана en
dc.title Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Маркетинг в Україні en
opu.citation.firstpage 40 en
opu.citation.lastpage 44 en
opu.citation.issue № 2 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию