Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пелых, С. Н. | |
dc.contributor.author | Maксимов, M. В. | |
dc.contributor.author | Назаренко, О. А. | |
dc.contributor.author | Пелих, C. M. | |
dc.contributor.author | Maксимов, M. В. | |
dc.contributor.author | Назаренко, О. А. | |
dc.contributor.author | Pelykh, S. N. | |
dc.contributor.author | Maksimov, M. V. | |
dc.contributor.author | Nazarenko, О. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T09:50:55Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T09:50:55Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Пелых, С. Н. Метод управления свойствами твэлов в нормальных условиях эксплуатации легководного реактора / С. Н. Пелых, М. В. Максимов, О. А. Назаренко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2012. - Вип. 2 (39). - C. 113-123. | ru |
dc.identifier.issn | 2076-2429 | |
dc.identifier.issn | 2223-3814 | |
dc.identifier.uri | http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1363953166.pdf | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6958 | |
dc.description.abstract | Используя энергетический вариант теории пол - зучести ( ЭВТП ), ЭВТП - метод расчета поврежденности оболочки твэла , а также критериальную модель эффективности управления свойствами твэлов и вероятностную модель параметров нормальной эксплуа - тации легководного реактора , синтезирован метод управления свойствами твэлов , учитывающий ползу - честь как основной физический механизм разрушения оболочки твэла , все факторы ее эксплуатации , ог - раничивающие требования к безопасности и эффективности . | en |
dc.description.abstract | Використовуючи енергетичний варіант теорії пов - зучості ( ЕВТП ), ЕВТП - метод розрахунку пошкодження оболонки твела , а також критеріальну модель ефективності управління властивостями твелів та імовірнісну модель параметрів нормальної експлуатації легководного реактора , синтезовано метод управління властивостями твелів , що враховує повзучість як основний фізичний механізм руйнування оболонки твела , всі чинники її експлуатації , які обмежують вимоги безпеки та ефективності . | en |
dc.description.abstract | Using creep energy theory (CET), the CET-method of fuel element cladding damage calculation, a criterion model of efficiency of controlling fuel properties and a probabilistic model of LWR normal operation parameters, a method for controlling fuel properties taking into account creep as the main mechanism of cladding failure, all operation conditi ons as well as limiting safety and efficiency conditions, has been synthesized. | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Odessa Polytechnic University | en |
dc.subject | оболочка | en |
dc.subject | твэл | en |
dc.subject | управление свойствами | en |
dc.subject | легководный реактор | en |
dc.subject | оболонка | en |
dc.subject | твел | en |
dc.subject | управління властивостями | en |
dc.subject | легководний реактор | en |
dc.subject | cladding | en |
dc.subject | fuel element | en |
dc.subject | controlling properties | en |
dc.subject | LWR | en |
dc.title | Метод управления свойствами твэлов в нормальных условиях эксплуатации легководного реактора | en |
dc.title.alternative | Метод управління властивостями твелів в нормальних умовах експлуатації легководного реактора | en |
dc.title.alternative | Method for controlling LW R fuel properties under normal operating conditions | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.journal | Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi | en |
opu.citation.firstpage | 113 | en |
opu.citation.lastpage | 123 | en |
opu.citation.issue | 2(39) | en |