Розглядається зв’язок концептуального моделювання з планом
вираження системи фразеологічних одиниць (ФЕ) англійських текстів спостережуваної предметної обла-
сті. Співвідносяться області і мікрообласті семантичного простору науково-технічної діяльності людини
з реальним мовним вживанням ФЕ. Даються рекомендації як для зняття лексичної неоднозначності, так і
для розпізнавання змісту повідомлення іншомовним реципієнтом.
Рассматривается связь концептуального моделирования с
планом выражения системы фразеологичных единиц (ФЕ) английских текстов наблюдаемой предметной
области. Соотносятся области и микрообласти семантического пространства научно-технической дея-
тельности человека с реальным речевым употреблением ФЕ. Даются рекомендации как для снятия лек-
сической неоднозначности, так и для распознавания смысла сообщения иноязычным реципиентом.
Connection of conceptual simulation with a phraseology unit (PU) system expression plan of
the English text subject domain is examined. Semantic space areas and microareas of science and technology
performance of a man are correlated with the PU real speech usage . Recommendations for both decision of lexical
ambiguousness removal and for the message meaning recognition by a foreign recipient are given.