eONPUIR

Сучасні особливості розробки технічного завдання на конкурентоспроможну верстатну продукцію

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Захарченко, Віталiй Iванович
dc.contributor.author Zakharchenko, Vitalii
dc.contributor.author Топалова, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Topalova, Iryna
dc.date.accessioned 2018-11-06T09:28:54Z
dc.date.available 2018-11-06T09:28:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Захарченко, В. І. Сучасні особливості розробки технічного завдання на конкурентоспроможну верстатну продукцію / В. І. Захарченко, І. А. Топалова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2018. – № 1 (35). – С. 26–35. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No1/26.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8114
dc.description.abstract На основі застосування комплексного та системного підходів обґрунтовано дотримання принципів створення конкурентоспроможної верстатної продукції у маркетинговий період. Виявлено фактори конкурентоспроможності та ефективності продукції на етапах життєвого циклу. Визн ачено алгоритм прийняття техніко - економічних показників нової моделі верстата при розробці технічного завдання. Основна увага також приділена потребам і запитам споживачів, що в свою чергу, дозволить створити конкурентоспроможну верстатну продукцію і послу жить основою стійкості, фінансового успіху виробника. Визначено маркетингову концепцію в розробці нової продукції, яка базується на використанні основних зусиль в процесі її створення, які повинні бути зведені до мінімуму при реалізації. en
dc.description.abstract Based on the application of integrated and systematic approaches, compliance with the principles of creating competitive machine tools during the marketing period is substantiated. The factors of competitiveness and efficiency of products at the stages of the life cycle are revealed. The algorithm of acceptance of technical and economic indicators of a new model of a machine tool during development of a technical task is determined. The main attention is also paid to the needs and demands of consumers, which in tur n, will allow the creation of competitive machine tools and will serve as the basis for the stability, financial success of the manufacturer. A marketing concept is defined in the development of new products, which is based on the use of the main efforts i n the process of its creation, which should be minimized in the implementation . en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject конкурентоспроможність en
dc.subject верстат en
dc.subject завдання en
dc.subject показник en
dc.subject аналіз en
dc.subject підхід en
dc.subject проектування en
dc.subject ефективність en
dc.subject етап en
dc.subject цикл en
dc.subject competitiveness en
dc.subject machine en
dc.subject task en
dc.subject indicator en
dc.subject analysis en
dc.subject approach en
dc.subject design en
dc.subject efficiency en
dc.subject stage en
dc.subject cycle en
dc.title Сучасні особливості розробки технічного завдання на конкурентоспроможну верстатну продукцію en
dc.title.alternative Modern peculiarities of developing a technical task for competitiveness fastener products en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 26 en
opu.citation.lastpage 35 en
opu.citation.issue 1(35) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию