У статті розглянуті та систематизовані різні підходи до
визначення понять «туризм», «гостинність», «індустрія туризму»та «індустрія гостинності», виконано порівняння вітчизняної наукової думки та іноземного огляду на проблему та запропоновано авторське бачення даних категорій. Зроблено
змістовний акцент на категорії «індустрія гостинності»як на тієї, що на погляд втора, більш сучасна та відповідає реаліям часу, визначено її ключові елементи, наголошено на необхідності їх паралельного розвитку. Для більш широкого
розуміння проблеми виконаний аналіз доходів та витрат в сфері індустрії гостинності, на підставі якого зроблено висновок о недосконалості офіційного статистичного обліку щодо різних аспектів діяльності суб’єктів ринку в сфері гостинності.
Different approaches to the definition of the concepts of
tourism, hospitality, tourism industry and hospitality industry are
considered and systematized, a comparison of domestic scientific
thought and a foreign opinion on the problem is made, as well as an
author's vision of these categories is proposed. A substantive
emphasis on the category "hospitality industry" was made, as on the
one that, according to the author, is more modern and corresponds
to the realities of time, its key elements are determined, the need for their parallel development is noted. For a broader understanding of the problem, an analysis of incomes and expenditures in the hospitality industry was made, which led to the conclusion that imperfection of official statistics regarding various aspects of the
activities of the subjects of the hospitality market.