eONPUIR

Гендерна стереотипізація рекламної комунікації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кубко, Валентина Петрівна
dc.contributor.author Кубко, Валентина Петровна
dc.contributor.author Kubko, Valentina
dc.date.accessioned 2019-01-24T08:01:22Z
dc.date.available 2019-01-24T08:01:22Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кубко, В. П. Гендерна стереотипізація рекламної комунікації / В. П. Кубко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2014. – Вип. 81. – С.213-216. uk
dc.identifier.issn 2076-1554
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8253
dc.description.abstract Аналізуються рекламні репрезентації гендерних образів, їх динаміка в системі ціннісних пріоритетів соціуму. Мета: дослідження особливостей змін гендерних образів як репрезентантів соціальної дійсності на різних етапах розвитку суспільства. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Висновки. Реклама може вважатися однією з найбільш агресивних гендерних “технологій”. Привілейована позиція реклами в дискурсі гендеру пов’язана з візуалізацією комунікаційного простору, зростанням значення невербальної складової у сучасних стратегіях масової комунікації. Представлені у рекламі образи, символічне значення яких адресує читача до ритуалів повсякденності, за своєю суттю є частиною контексту, у межах якого відбувається визначення й ідентифікація гендерної належності індивіда. en
dc.description.abstract This paper analyzes the representation of gender advertising images and their dynamics in a system of value priorities of society. Objective: The purpose is to study the change characteristics of the gender images as representants of social reality at different stages of social development.Applied methods: the method of system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Advertising can be considered to be one of the most aggressive of gender “technologies”. The privileged position in the advertising discourse is connected with the visualization of gender communication space, the growing of importance of non–verbal components in the modern mass communication strategies. The images which are presented in advertising, their symbolic meaning addresses the reader to the rituals of everyday life. The images on their own are part of the context within which the detection and identification of gender affiliation of the individual. happens en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Київ: ПП Вид-во "Гілея" en
dc.subject гендер, гендерний образ, гендерні стереотипи, маскулін- ність, фемінність, гендерна асиметрія en
dc.subject gender, gender image, gender stereotypes, masculinity, femininity, gender asymmetry. en
dc.title Гендерна стереотипізація рекламної комунікації en
dc.title.alternative The gender stereotyping of advertising communication en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць en
opu.citation.firstpage 213 en
opu.citation.lastpage 216 en
opu.citation.issue Випуск 81 (№2) en
opu.staff.id kubko.valentina@opu.ua en
opu.staff.id kubko_valentina@ukr.net en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию