Обґрунтовується необхідність цілеспрямованого формування іміджу вищого навчального закладу.
Мета: дослідження особливостей формування, моніторингу і підтримки (корекції) іміджу, його вплив на цільові групи та конкурентоспроможність навчального закладу.
Використані методи: аксіологічний метод – вивчаються найбільш загальні закономірності і сутність буття освітньої організації та методи спостереження й аналізу.
Формування, моніторинг і підтримка іміджу можуть розглядатися як важливі складові системи управління освітнім закладом, що створюють умови для його виживання і розвитку та мають на меті змінити в бажаному напрямі поведінку людей, що потребують застосування спеціальних форм,
методів, інструментів, заходів для психологічного, соціального, економічного та управлінського впливу на людей в середині і за межами навчального закладу.
The author proves the necessity of the purposeful formation of the higer educational establishment image.
The purpose of article is to study the characteristic features of the formation, monitoring and support (correction) of the image, its impact on the target groups and the competitiveness of the higher educational establishment.
The applied methods: axiological method – it studies general patterns and nature of educational organization and methods of observation and analysis.
Conclusions. We can consider formation, monitoring and maintenance of image as important components of educational establishments management, that create the conditions for its development and aim to change people*s behavior in the desired direction, they require the use of special forms, methods, tools and measures for psychological, social, economic and administrative impact on people inside and
outside the higher educational establishment