Автор аналізує програму Erasmus + 2017 з точки зору результатів свого відрядження до Університету Країни Басків (Іспанія) у межах програми академічної мобільності викладачів. Можливість долучитися до науково-методичної, практичної та культорологічної традицій УКБ у викладанні іноземних мов, а саме, російської як іноземної, познайомитися з організацією навчального процесу на Гуманітарному факультеті, науковою та методичною базою кафедри класичних та баскської мови, освітніми інноваційними технологіями з метою координації спільних проектів, обміну досвідом та встановлення нових інтеграційних контактів з університетом-партнером та його співробітниками і студентами.
У статті розглянуто етапи підготовки до стажування та програма стажування, що розподілились на декілька складових за часом виконання та характером дій апліканта: організаційний момент, соціальна адаптація, методична та наукова координація, фінансова складова.
Автор анализирует программу Erasmus + 2017 с точки зрения результатов своей командировки в Университет Страны Басков (Испания) в рамках программы академической мобильности преподавателей. Возможность приобщиться к научно-методической, практической и культурологической традиций УКС в преподавании иностранных языков, в частности, русского как иностранного, познакомиться с организацией учебного процесса на Гуманитарном факультете, научной и методической базой кафедры классических и баскского языка, образовательными инновационными технологиями с целью координации совместных проектов, обмена опытом и установления новых интеграционных контактов с университетом-партнером и его сотрудниками и студентами.
В статье рассмотрены этапы подготовки к стажировке и программа стажировки, что распределились на несколько составляющих по времени выполнения и характером действий заявителя: организационный момент, социальная адаптация, методическая и научная координация, финансовая составляющая.
The author analyzes the Erasmus + 2017 program in terms of the results of his business trip to the University of Basque Country (Spain) within the framework of the program of academic mobility of teachers. Ability to get involved in the scientific, methodological, practical and culturological traditions of UBB in teaching foreign languages, namely Russian as a foreign language, to get acquainted with the organization of the educational process at the Faculty of Humanities, the scientific and methodological basis of the Chair of Classical and Basque languages, educational innovative technologies for the purpose of coordination of the common projects, exchange of experience and the establishment of new integration contacts with the partner university and its staff and students.
The article deals with the stages of preparation for the internship and the internship program, which are divided into several components in terms of the time of execution and the nature of the applicant's actions: organizational moment, social adaptation, methodological and scientific coordination, financial component.