eONPUIR

Маркетингові дослідження інновацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2019-02-04T07:07:07Z
dc.date.available 2019-02-04T07:07:07Z
dc.date.issued 2018-01
dc.identifier.citation Яшкіна, О. І. Маркетингові дослідження інновацій [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. І. Яшкіна ; Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – 103 с. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8309
dc.description.abstract У навчальному посібнику запропоновано методологічні та методичні положення маркетингових досліджень інновацій. Розглянуто категоріальний апарат сучасної інноватики, класифікацію маркетингових досліджень інновацій, методи маркетингових досліджень на різних етапах інноваційного циклу, а також методи маркетингових досліджень для різних складових комплексу маркетингу en
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетингові дослідження en
dc.subject інновації en
dc.subject якісні дослідження товару-новинки en
dc.subject кількісні дослідження товару-новинки en
dc.title Маркетингові дослідження інновацій en
dc.type Book en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.staff.id yashkina@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию