Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Блажко, О. А. | |
dc.contributor.author | Рященко, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-23T11:47:07Z | |
dc.date.available | 2019-05-23T11:47:07Z | |
dc.date.issued | 2018-12-07 | |
dc.identifier.citation | Блажко, О. А. Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT / О. А. Блажко, О. І. Рященко // Project, Program, Portfolio p3 management : третя Міжнарод. наук.-практ. конф. : тези доп., м. Одеса, 07–08 груд. 2018 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – Т. 2. – С. 11–15. | uk |
dc.identifier.issn | 2522-9435 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8503 | |
dc.description.abstract | This paper describes the links between STREAM education components (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) and the stages of computer game development (StoryTelling / Scripts, GameDesign, 2D / 3D-Computer graphics, Programming, Functional / Emotional Testing, Game Level, Marketing) on the example of the use of human motion control sensors.It is showed examples of experiments during the organization of two master classes in event «Meet and Code 2018». | en |
dc.description.abstract | В роботі описані зв'язки між компонентами STREAM-освіти (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) та етапами розробки комп’ютерних ігор (StoryTelling/Scripts, GameDesign, 2D/3D-Computer graphics, Programming, Functional/Emotional Testing, Game Level, Marketing) на прикладі використання сенсорів контролю руху людини. Показані приклади експериментів під час організації двох майстер-класів Meet and Code 2018. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ОНПУ | en |
dc.subject | STEAM | en |
dc.subject | project based learning | en |
dc.subject | computer game | en |
dc.subject | human motion control sensors | en |
dc.subject | проектне навчання | en |
dc.subject | комп`ютерна гра | en |
dc.subject | сенсори контролю руху людини | en |
dc.title | Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT | en |
dc.title.alternative | Features of STREAM-education based on computer game development by using human motion sensor MS KINECT | en |
dc.type | Conference proceedings | en |
opu.kafedra | Кафедра системного програмного забезпечення | uk |
opu.citation.volume | 2 | en |
opu.citation.firstpage | 11 | en |
opu.citation.lastpage | 15 | en |
opu.citation.conference | Project, Program, Portfolio Management. P3M-2018 | en |
opu.staff.id | teslenko@opu.ua | en |
opu.conference.dates | 07-08 грудень 2018 | en |