eONPUIR

Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Блажко, О. А.
dc.contributor.author Рященко, О. І.
dc.date.accessioned 2019-05-23T11:47:07Z
dc.date.available 2019-05-23T11:47:07Z
dc.date.issued 2018-12-07
dc.identifier.citation Блажко, О. А. Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT / О. А. Блажко, О. І. Рященко // Project, Program, Portfolio p3 management : третя Міжнарод. наук.-практ. конф. : тези доп., м. Одеса, 07–08 груд. 2018 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – Т. 2. – С. 11–15. uk
dc.identifier.issn 2522-9435
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8503
dc.description.abstract This paper describes the links between STREAM education components (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) and the stages of computer game development (StoryTelling / Scripts, GameDesign, 2D / 3D-Computer graphics, Programming, Functional / Emotional Testing, Game Level, Marketing) on the example of the use of human motion control sensors.It is showed examples of experiments during the organization of two master classes in event «Meet and Code 2018». en
dc.description.abstract В роботі описані зв'язки між компонентами STREAM-освіти (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) та етапами розробки комп’ютерних ігор (StoryTelling/Scripts, GameDesign, 2D/3D-Computer graphics, Programming, Functional/Emotional Testing, Game Level, Marketing) на прикладі використання сенсорів контролю руху людини. Показані приклади експериментів під час організації двох майстер-класів Meet and Code 2018. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject STEAM en
dc.subject project based learning en
dc.subject computer game en
dc.subject human motion control sensors en
dc.subject проектне навчання en
dc.subject комп`ютерна гра en
dc.subject сенсори контролю руху людини en
dc.title Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT en
dc.title.alternative Features of STREAM-education based on computer game development by using human motion sensor MS KINECT en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра системного програмного забезпечення uk
opu.citation.volume 2 en
opu.citation.firstpage 11 en
opu.citation.lastpage 15 en
opu.citation.conference Project, Program, Portfolio Management. P3M-2018 en
opu.staff.id teslenko@opu.ua en
opu.conference.dates 07-08 грудень 2018 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию